Jump to content
Sign in to follow this  
christel1975

Prijzen Baardjes

Recommended Posts

Ik ben eens aan het rondkijken op het internet (niet dat ik daar wil kopen)en ik merk dat de prijzen van baardjes erg uit elkaar liggen. Maar wat is een normale prijs voor een gewoon baardje een rode of orange?

groetjes christel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan best gewoon even mensen contacteren, er zijn hier op het forum verschillende kwekers van baardjes waaronder Marc, Jo en Gerrit...

Neem met hen contact op, stel verschillende vragen en natuurlijk ook de prijs en beslis daarom niet meteen van hier koop ik een baardje.

Laat het misschien even bezinken op die moment en beslis dan bij wie je je het beste voelt en welk je het mooiste baardje vindt.

Er worden op internet en op beurzen dikwijls dumpingprijzen aangeboden, maar zijn het dan gezonde baardjes???

Mijn gevoel zegt dat het niet een goedkoop baardje moet zijn maar een gezond! En als je particulier koopt weet je ook welke de ouders zijn,... want die kan je meestal dan ook nog bekijken.

 

Dus een vaste prijs kan je er eigenlijk tegenwoordig niet meer opplakken... Soms verkopen ze baardjes aan 15 euro op een beurs, veel te klein om te verkopen, missen teentjes,... en dan geef ik liever meer voor een 'volledig' baardje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik niets aan toe te voegen, ik heb hetzelfde verhaal op een ander forum gegeven :D

En inderdaad zitten er ook hier goede kwekers en ook nu raad ik je aan om eens op een beurs te kijken en ori

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop een baardje dat gezond is die geen teentjes mist

of stukje staart

vraag of je de ouder kan zien

het baardje zal iets duurder uitkomen

dan een baardje kopen die zwak is teentjes mist of niet goed eet

of parasieten heeft

die kan jou veel duurder uitkomen aan doktors kosten en onderzoeken

en je kan dan een gemiste start hebben met jou reptiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×