Jump to content

Recommended Posts

Is de nieuwe reptielenarts dan bij jou thuis geweest dat hij je terariums heeft gezien? Goed van hem dat hij bij jou thuis een mestonderzoek en inplantaat kan plaatsen. Ik ken er geen ander die dat kan <_< . En luna kerngezond?? Welke reptielen arts is het waar je bent geweest? Het is maar als die luna suppergezond vind, ga ik zeker niet bij hem/haar. Want dan is zijn kennis niet zo erg goed volgens mij.En dierenwinkel?? verkoop jij daaraan?? Als je je kleintjes niet verkocht krijgt doe dan eventjes een kweekstop. Weet je melina, volgens mij ben je nog steeds niet naar de reptielenarts geweest en is luna zelfs overleden. Ik ben op dit forum gekomen om te leren over baardjes en dan lees ik dit hier, erg spijtig! Al een geluk weten andere mensen op dit forum wel hoe ze hun baardje de beste zorgen kunnen geven en kan ik daar iets GOEDS van leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

luna is gelukkig niet dood :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan zeggen wat je wil

maar wij willen bewijzen dat je naar de

dierenarts bent geweest of de dierenarts bij jou is geweest

het nummer van de dierenarts die de behandeling heeft

uitgevoerd

je bent niet geloofwaardig, hoe zou dat komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

diertjes zijn zo mooi en gezond en mensen die denken dat jij niet goed voor jouw baardjes zorgt die sporen niet. Vandaag zijn ze allemaal weer gecheckt en werden als super gezond verklaard zonder enge dingen Ik weet zeker dat degene die denken dat je er niet goed voor bent zelf niet goed voor haar/zijn dieren zorgt, heb genoeg gezien mar reptiele winkel koopt jouw kleine baardjes op omdat ze zo gezond zijn volgens de dierenarts daar. Laat ze allemaal maar ouwehoeren want ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten zoals dat wel eens wordt gezegd.

 

ik weet dat mijn luna en andere dieren gezond zijn als je bewijs wil zien kom maar naar tiel

jullie kennen me niet eens allemaal

en jullie gaan zo lulle

 

gr melina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is geen een dierenarts die zo een email stuurt of tekst schrijft. Dat mogen ze beroepsmatig niet eens en zou ook heel erg onprofesioneel zijn. Ooit een dierenarts mee gemaakt die zegt ze kunnen beter over je lullen als van je vreten!!!! Nou ik niet hoor.......................

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat weet ik maar jullie denken allemaal stuk voor stuk dat ik slecht ben voor dieren nou echt niet he als jullie dat allemaal denken kom naar kijken bij me in tiel

dit moet eens ophouden met ouwehoeren over mij

jullie kennen mij nog geen ens en de mensen die ik wel ken in de reptiele wereld

die kenen me uitstekend goed en die kopen ook mijn baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Melina daar heb je het zelf een beetje naar gemaakt dat de mensen zo over jouw denken/schrijven.. Je beloofd van alles hier op het forum enzo maar er komt bar weinig van terecht..

 

Kijk ik veroordeel niemand zolang ik de persoon ik kwestie niet persoonljk ken maar ik heb ook zo mijn twijfels inmiddels over jouw verzorging ivm je beestjes..

 

En tja heb je denk ik toch grotendeels aan je eigen te danken..

Als mensen je advies geven is dat alleen goed bedoeld.. neem die adviezen dan ook aan, maar je doet hier helemaal niks mee.. :rolleyes: en tja dan krijg je scheve en boze reactie,s hierzo..

Dus Melina het zijn niet altijd kwade bedoelingen hierzo maar goed bedoelde tips/adviezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

stop eens met zeveren

geef eerst een bewijs dat je naar de dierenarts bent geweest

geen zelf geschreven stukken ze zijn niet geloofwaardig

hoe zou dat nu komen

JIJ luistert niet naar de raad wat mensen hier schrijven

je hebt alles aan jou eigen te danken

schelden helpt niet je zou beter luisteren naar

mensen die jou NU NOG WILLEN HELPEN

we zouden eigenlijk niet meer moeten reageren op u

je bent het gewoon niet waard om nog op te REAGEREN

das het laatste dat ik schijf

trekt u plan

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee dat weet ik maar jullie denken allemaal stuk voor stuk dat ik slecht ben voor dieren nou echt niet he als jullie dat allemaal denken kom naar kijken bij me in tiel

dit moet eens ophouden met ouwehoeren over mij

jullie kennen mij nog geen ens en de mensen die ik wel ken in de reptiele wereld

die kenen me uitstekend goed en die kopen ook mijn baardjes

 

Als jij het belangrijker vind om in de Efteling te lopen inplaats van een dierenarts te bellen terwijl je baardagaam medische zorg nodig heeft dan noem ik jou slecht voor dieren ja!!!!!

 

En dit is niet de eerste keer of ben je vergeten dat Sander van 101dragons al vanaf 2007 bezig geweest om jou de juiste advies te geven en esther en ik vanaf 2010 en alle andere mensen die daar nog bij komen, maar je wilt niks aannemen en als je baardje dan overlijd is het altijd iemand anders zijn schuld....... Behalve die van melina.

 

Nogmaals goed voor baardagamen zorgen bestaat niet alleen uit water geven en voedsel..... Daar heb je veel meer voor nodig en als je dat niet op de juiste manier kan doen. Zorg dan A.U.B dat deze dieren een ander huisje krijgen.

 

Volgende keer als jij je been breekt moeten ze jou dan ook drie of vier dagen laten liggen met pijn???? Hoe zou jij het dan vinden als die persoon die dat doet dan lekker gaat winkelen of plezier maken in een pretpark???

 

De reactie die je net gegeven hebt bewijst maar weer eens dat je weer met luna niet naar een dierenarts bent geweest. Ik zeg dit met pijn in mijn hart, maar als jij niet wilt luisteren is Luna misschien dood toch beter af als onder jou zorg!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Heb dit alles weer eens na gelezen.

 

Zelf stop ik er geen energie meer in.

 

Melina, als je geen enkel advies wilt aannemen zijn wij genoodzaakt

je te bannen van dit forum.

 

Gr Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie doen maar wat jullie niet laten kunnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cindy010

luna is niet dood gaat ook niet dood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat???? zijn jullie melina al aan het helpen van 2007??? Ongelooflijk dat ze dan nu nog steeds zo doet :angry:

Ik ben ook aan het leren en vraag hier ook dingen waar ik het niet van weet of niet zeker van ben. Maar als mensen mij iets adviseren zal ik het steeds doen anders moet je hier niet komen. Iedreeen heeft beter dingen te doen dan water naar de zee te dragen hoor. Ik denk dat we beter de raad van marc opvolgen en nietmeer op haar reageren. Er zijn andere mensen op het forum die wel voor hun dieren zorgen.

@melina: als ik recht in men schoenen zou staan en ze mij naar mijn gevoel onterecht beschuldigen, had ik al lang bewijzen op het forum geplaats. bv naam reptielenarts, foto van luna, of zoiets. en zou ik al zeker niet verder blijven liegen. Als ik van jou was zou ik de term pathologisch liegen eens opzoeken misschien voel je wel gelijkenissen :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Melina daar heb je het zelf een beetje naar gemaakt dat de mensen zo over jouw denken/schrijven.. Je beloofd van alles hier op het forum enzo maar er komt bar weinig van terecht..

 

Kijk ik veroordeel niemand zolang ik de persoon ik kwestie niet persoonljk ken maar ik heb ook zo mijn twijfels inmiddels over jouw verzorging ivm je beestjes..

 

En tja heb je denk ik toch grotendeels aan je eigen te danken..

Als mensen je advies geven is dat alleen goed bedoeld.. neem die adviezen dan ook aan, maar je doet hier helemaal niks mee.. en tja dan krijg je scheve en boze reactie,s hierzo..

Dus Melina het zijn niet altijd kwade bedoelingen hierzo maar goed bedoelde

( wat heetf dit te bedekenden ji kent me niet )

 

Dit kreeg ik dus als antwoord van Melina Op m,n hyves, wat er tussen de haakjes staat.. Ze voelt d,r eigen toch wel aangesproken denk ik <_<

Tja dan geef je d,r goed bedoelde adviezen...

Het is jammer maar helaas waar.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat?? zeg dat is bijna stalking. Toen ik dit las heb ik onmiddelijk mijn profiel veranderd en alles prive omgezet. Als ze me iets wil zeggen kan ze dat hier doen. echt te gek voor woorden. hopelijk kan er iemand iets aan doen voor het uit de hand loopt met deze persoon :ph34r:

@mamavan4kids: dank je om dit te laten weten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het maak me nieks mer uit wat ze zeggen over mij ik h=ben hier klaar mee met dat kanker gelul jullie doen maar wast jullie laten niet kan mijn best

 

ik zorg goed voor luna heb ik laten helpen en dunya en dino gaat het ook goed mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik trek zekker dingen aan van julie maar jullie lullen en vreden jullie kenen me niet eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet je kanker bek houden over mij je kent me niet eens jullie kennen me niet eens en toch oordelen oven me ,mij ik ben hier eht klaar meer

 

jullkie doen maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pardon????? Hoe durf jij dat woord zo te gebruiken!!!

Wie denk je wel dat je bent joh, spoor jij wel?

Enig idee wat voor een erge en slopende ziekte dat is? Schijnbaar niet!!!!

 

Je bent echt niet goed bij je hoofd als je dat soort dingen zegt en je laat zien dat je geen opvoeding heb gehad anders zou je zoiets niet zeggen!!!! :shout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ka dat ik met kanker scheel is

ja krij g ullie de kanker iedereen hiero

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie dagen met echt uit ew=weet je krijg je kanker iedereen hiero

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er geen moeting mee echt niet ik wend je de graf van aloppije toe jullie allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

kanker jullie op met jullie kaker bedoelingen zo negatief

ik weet d=wat ik die met mijn beesten ze hebben een beten thuis dan jullie bij elkaan jullie kanker zooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie geloofen me niet mijn best

ik zorg beten voor me beesten dan wie dan ook hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×