Jump to content

Recommended Posts

Normaal gezien zal ik aanwezig zijn samen met mijn vader als ik hem effectief mee krijg. Ik heb ondertussen wel dieren genoeg nu, maar gewoon, ik ben graag op een reptielenbeurs hoe raar het ook klinkt :rolleyes:

Kan ik een paar forumleden ook eens live zien :lol: Hoewel ik geen idee heb wie wie is, lol.

Denk dat er hier wel meerdere mensen zijn die graag op een reptielenbeurs zijn zenne ;)

 

Het is alleen verdomd zo moeilijk om met lege handen naar huis te gaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normaal gezien zal ik aanwezig zijn samen met mijn vader als ik hem effectief mee krijg. Ik heb ondertussen wel dieren genoeg nu, maar gewoon, ik ben graag op een reptielenbeurs hoe raar het ook klinkt  :rolleyes:

Kan ik een paar forumleden ook eens live zien :lol: Hoewel ik geen idee heb wie wie is, lol.

Denk dat er hier wel meerdere mensen zijn die graag op een reptielenbeurs zijn zenne ;)

 

Het is alleen verdomd zo moeilijk om met lege handen naar huis te gaan :lol:

Oh my god, ja, amai. Ik wil altijd iets meenemen XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad is het moeilijk om met lege handen naar

huis te gaan maar met de verbouwingen die dichter komen

zal ik wel van een paar beurzen met lege handen naar huis MOETEN gaan

maar als de verbouwingen gedaan zijn :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Hetzelfde hier bij ons, wij hebben ook een koopstop. :huh:

 

Maar helaas is de verleiding vaak te groot. :lol:

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al jaren een koopstop ingelast tot ik dan weer een diertje tegenkom die we de moeite vinden om aan onze collectie toe te voegen en ik kan je verzekeren dat ik die h

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze middag naar gent geweest !mooie baardjes gezien maar toch maar met lege handen terug vertrokken ! wel even serieus getwijfeld aan een baardje van E&G !

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

was er ook aanwezig niet veel baardjes

veel spinnen en terrarium benodigdheden

juist E&G dragons waren de mooiste baardjes

voor de rest bij sommige de prijzen voor een baardjes waren

belachelijk goed koop hoe die soms aan hun prijzen komen

weet ik ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wim,

 

Wij zijn ook net terug van de beurs.

 

Vond het helemaal niet druk, weinig bekenden gezien.

 

Over de mooiste baardjes kun je van mening verschillen, smaken zijn

verschillend.

 

Maar Jo en Sven hadden prachtige dieren bij, misschien niet goed

gekeken. ;)

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

de baardjes dat jo mee hadden had ik al gezien

en dien van sven ja akkoord

waren ook mooie baardjes tussen en van jo ook

maar die

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb al jaren een koopstop ingelast tot ik dan weer een diertje tegenkom die we de moeite vinden om aan onze collectie toe te voegen en ik kan je verzekeren dat ik die h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gibson dat is heel normaal hoor. Op elke beurs heb je er altijd wel een paar tussen die hun baardjes voor belachelijk goedkope prijzen weg doen, maar wil je kwaliteit dan weet je gewoon dat je bij de juiste mensen moet kijken en daar betaal je gewoon meer!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik maar das toch vervelend

voor de mensen die daar hun liefde en hun tijd insteken

en dan zie je daar een paar staan met belachelijke prijzen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja dat weet ik maar das toch vervelend

voor de mensen die daar hun liefde en hun tijd insteken

en dan zie je daar een paar staan met belachelijke prijzen

Ja dat is ook zeer vervelend, maar als kweker weet jezelf wat je de klant te bieden hebt en dat is niet alleen een goed en gezond baardje, maar ook een stukje service en nazorg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beurzen doe ik nog niet

dus veel ervaring heb ik daar nog niet mee

maar met den tijd zal ik dat ook wal leren hoe het is

om op een beurs te staan

zal dan ook eens zien hoe het daar aan toe gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad veel terrabenodigdheden en spinnen :blink: Ook een beetje te veel standen waar ze lampen verkochten vond ik.

De kaaimanteju's die per koppel te koop stonden waren mega nice! Iemand die er de gevraagde 2200 euro voor over had, zal wel mega happy zijn ermee :rolleyes:

Zoals gezegd, heb ik serieus op mijn tanden moeten bijten om niet met een derde wimpergekko naar huis te gaan. Als ik dan al 2 gekko's heb, kom ik een morph tegen die ik altijd al wou eigenlijk. Damn, hoe mooi was die zeg :wub: Maar goed dat ik niet genoeg geld bij had anyway. En plaats thuis <_<

 

Ik ben content met mijn certificaat van Diego ^_^ Merci Jo!

Trouwens nog iets verkocht?

 

En wat ik mij nog afvraag... Wie koopt er nu een uil? Toch super duur ook? En beschermd :o Die sneeuwuil... Da's mega bedreigd en beschermd. Da mag toch ni verkocht worden denk ik dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat ik mij nog afvraag... Wie koopt er nu een uil? Toch super duur ook? En beschermd :o Die sneeuwuil... Da's mega bedreigd en beschermd. Da mag toch ni verkocht worden denk ik dan.

Hallo Nadja ,

 

ik dus ;)

 

Begrijp niet goed wat je daar mee bedoelt want ik heb nu reeds bijna 2 jaar een bosuil in mijn bezit die toevallig van die kweker komt dat op de beurs in Gent stond en ga binnenkort waarschijnlijk voor zo een mooie laplanduil die daar zat :rolleyes: .

 

Duur is wat je er zelf van vind want voor mij vallen die prijzen gerust mee als je weet dat wanneer je sommige soorten goed verzorgd deze wel 30 jaar en ouder kunnen worden.

 

Ik blijf er nog steeds bij dat ik nog geen moment spijt heb gehad om een uil in huis te halen want je krijgt van deze dieren enorm veel vriendschap wat ik nooit had kunnen vermoeden.

 

Al de dieren die je op de beurs hebt gezien zijn totaal in orde met de nodige papieren en de dieren die verkocht worden zijn eigen nakweek bij die kwekers waar je dus een cites certificat bijkrijgt om in orde te zijn want deze dieren moeten aan vadertje de staat gemeld worden ;)

 

Weet niet of je onze stand E&G dragons hebt gezien op de beurs vandaag want ik en Erwin hadden beiden onze uilen bij , ons diertje gaat zelfs mee op verlof met ons :cheer:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat ik mij nog afvraag... Wie koopt er nu een uil? Toch super duur ook? En beschermd  :o Die sneeuwuil... Da's mega bedreigd en beschermd. Da mag toch ni verkocht worden denk ik dan.

Hallo Nadja ,

 

ik dus ;)

 

Begrijp niet goed wat je daar mee bedoelt want ik heb nu reeds bijna 2 jaar een bosuil in mijn bezit die toevallig van die kweker komt dat op de beurs in Gent stond en ga binnenkort waarschijnlijk voor zo een mooie laplanduil die daar zat :rolleyes: .

 

Duur is wat je er zelf van vind want voor mij vallen die prijzen gerust mee als je weet dat wanneer je sommige soorten goed verzorgd deze wel 30 jaar en ouder kunnen worden.

 

Ik blijf er nog steeds bij dat ik nog geen moment spijt heb gehad om een uil in huis te halen want je krijgt van deze dieren enorm veel vriendschap wat ik nooit had kunnen vermoeden.

 

Al de dieren die je op de beurs hebt gezien zijn totaal in orde met de nodige papieren en de dieren die verkocht worden zijn eigen nakweek bij die kwekers waar je dus een cites certificat bijkrijgt om in orde te zijn want deze dieren moeten aan vadertje de staat gemeld worden ;)

 

Weet niet of je onze stand E&G dragons hebt gezien op de beurs vandaag want ik en Erwin hadden beiden onze uilen bij , ons diertje gaat zelfs mee op verlof met ons :cheer:

 

groetjes

Gerrit

 

Heb je een foto's van je uil ????

Ik zou hem graag eens willen zien :D:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en smeagol van Erwin is echt een schatje hoor. Die van gerrit heb ik nog nooit gezien. Heb je deze bij met vivarium??? Ik ben helemaal weg van smeagol. Hier gaat er ooit ook echt nog een uiltje komen en zoals Gerrit al aangeeft zijn ze erg aanhankelijk.

 

bbq4.th.jpg

 

 

bbq3.th.jpg

 

 

11056567016o4a12.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je een foto's van je uil ????

Ik zou hem graag eens willen zien :D:wub:

Hallo Siem ,

 

Heb zeker fotos van mijn dier

 

Op deze foto is hij 3 weken en zit hij nog samen met zijn broer/zus?

bosuiltje3wekenoud.jpg

 

Op deze foto is hij 4 weken oud

bosuil4wekenoud.jpg

 

Op deze foto is hij 5 weken oud

bosuiltje5wekenoud2.jpg

 

Op deze foto is hij 6 weken oud en mocht hij eindelijk naar ons thuis komen en was hij reeds handtam gemaakt door de kwekers

DSC_0073.jpg

 

En zo ziet hij er nu uit

DSC_0013-11.jpg

 

DSC_0014-6.jpg

 

DSC_0011-14.jpg

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gerrit wat een beauty zeg :wub:

 

Heb je hem bij je met Vivarium??

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi rikken

jij stond vandaag bij jo in gent he

of vergis ik mij

Ja ik stond inderdaad op de stand van Pajorep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de stand met de uilen ook prachtig. Mijn vader heeft een kerkuil en vind het zulke prachtdieren.

 

Over het algemeen vond ik de beurs eerder een kijkbeurs dan een koopbeurs. Er was zeker wel volk aanwezig, maar het was geen koppenlopen zoals op andere beurzen. Nog een geluk dat we genoeg gespreksvoer hadden. :D Enkele bekende mensen tegengekomen. Het aanbod van baardjes was minder, maar daarom waren ze niet minder mooi. Zowel Jo als Sven hadden mooie exemplaren bij, ook heb ik bij E&G een mooie Orange gezien.

 

Kort samengevat: ik denk dat ik volgend jaar Gent toch maar oversla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gerrit wat een prachtige uil :D:cheer:

Wat een scheeetje :D

Bedankt voor het plaatsen van de foto's helemaal TE GEK :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×