Jump to content

Recommended Posts

De beurs in Gent was er eentje wat we er eigenlijk van verwacht hadden.

Een gezellige kijkbeurs niets meer of minder.

Leuke gesprekken gehad dat wel maar de verkoop was niet om achterover te vallen.

Al heb ik dat misschien weer eens aan mezelf te danken door mijn eerlijkheid.

Zeg nu zelf hoeveel zouden er niet toehappen als men de vraag krijgt om een trio baardjes te kopen men dit zou weigeren.

Ik moest er weer bij vertellen dat dit broer en zussen waren en het dus niet kon om hier een kweektrio met op te starten, benieuwd of men dit aan andere standen ook verteld zou hebben <_<

Wel nog mijn mooiste hypo holdback vrouwtje verkocht omdat ik me nu toch meer wil toespitsen op mijn nieuwe ontwikkelde morph, die natuurlijk ook weer het gespreksonderwerp was :)

Jammer dat de mensen die eens gingen langskomen om mijn dieren in het echt te zien, zelfs niet de moeite namen om eens gedag te zeggen.

Tussendoor ook nog een intervieuwtje gegeven voor de studenten van de universiteit.

Voor de rest heb ik daar de broer van Rik zien rondlopen die als een bezetene de beurs aan het opkopen was, jammer dat deze geen baardjes bezit anders zou dit wel een goeie klant zijn me dunkt :P

Voor de rest wil ik iedereen nog bedanken voor de leuke babbel en met name Rik voor zijn hulp en gezelschap ;)

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt bij een jongeman die een koppeltje van mijn

trans het hypo wou kopen. Kon het ook niet laten voor te zeggen dat het broer en zus was. Zeker bij translucents kan dit heel nadelige gevolgen hebben voor de nakweek bv heel veel kans op misvormingen :(

Heb het wel anders kunnen oplossen door met de jongeman af te spreken op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie uilen, ja!

 

Ik heb een paar foto's genomen van de uilen die op de beurs te zien waren (de tweede vind ik de mooise):

 

2qs09jd.jpg

ycr3a.jpg

97ry4k.jpg

24qveia.jpg

2e1vwxs.jpg

 

Verder nog een paar foto's van de kaaimanteju's (super cool! :wub:) (en super duur...) en de gewone kaaimannetjes:

 

311tl6d.jpg

jrxrv6.jpg

 

2hwg38x.jpg

 

Tof om Jo nog eens gezien en gesproken te hebben en Rik erbij ;)

Voor de rest viel RS Dragons wel op met het bekende logo :) Ik had nog iets over het forum gezegd, maar denk dat het door de drukte op dat moment niet echt doorgedrongen heeft. Kreeg geen reactie. Nahja, tof om toch een paar mensen echt gezien te hebben. Ook Marc heb ik gezien tegen 13.45 uur bij Jo, maar ik moest naar het station dus een babbel zat er niet meer in spijtig genoeg.

 

Nog mensen die foto's genomen hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die uilen prachtig hooor alleeen zielig dat ze aan een touwtje zitten maja :o;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik vind het ook prachtige dieren, wie weet later eens. :rolleyes:

 

Wat ik mij wel afvraag, een uil is toch een nachtdier?

 

Maar bijna alle uilen waren toch goed wakker vond ik.

 

Misschien is het dag/nacht ritme door dat dit eigen gekweekte

dieren zijn veranderd!!!

 

Als iemand het weet hoor ik dit graag.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de uilen ook gezien

echt prachtige dieren

gerrit ga je daar mee vliegen ?

heb jo en rikken niet gesproken misschien beter gedaan

was al laat toe gekomen en en kon niet lang blijven

volgende beurs in dadizele zal ik bij iedereen eens stoppen dan heb ik de tijd en de zoon

die mee al veel help zal er ook bij zijn zijn eerste beurs dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind de uilen ook heel prachtige dieren, maar ja eigenlijk vind ik elk dier wel op zijn eigen manier iets hebben dat hen uniek maakt in hun soort :)

En je kan niet alles houden h

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Siem : als ze niet aan een touwtje zouden zitten zou je ze snel kwijt zijn hoor ;) bij mij zitten ze enkel aan een touwtje wanneer ik ze uit hun ren haal om naar binnen te gaan en wanneer ze vrij op hun sprengel zitten in de tuin ( dit enkel om te voorkomen dat ze zouden gaan vliegen )

 

@Marc : uilen zijn wel nachtdieren hoor want die van mij slaapt veel overdag maar 's nachts is hij wel goed wakker en daarom passen wij goed bij elkaar :lol:

 

@GibsonDragons : Met mijn uil ga ik niet vliegen en dit enkel omdat ik daar totaal geen tijd voor heb met mijn zaak want anders had ik mij al lang een valk aangeschaft ;)

 

@jo : horen deze dieren thuis of niet op een reptielenbeurs daar ga ik mij niet over uitlaten maar voor mij zijn ze wel een meerwaarde op de beurzen want je moet maar eens zien hoeveel mensen hierdoor aangetrokken worden omdat men dit niet dagelijks te zien krijgt , ik spreek wel met een hart voor deze dieren natuurlijk en kan gerust aanemen dat andere personen hier anders over denken ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uilen zijn idnerdaad wel mooi en speciaal om eens in het echt te zien en zo, maar ik weet niet goed of ze thuishoren op zo'n beurs. Ik vind het wel spijtig dat er nergens eens een reptielenbeurs is met enkel reptielen, dus zonder uilen of de voederdieren met pels zoals de muizen en ratten en zo. Ik zou graag eens met mijn ma gaan, maar zij is allergisch, dus ja een reptielenbeurs gaat niet. Wel spijtig. Heb dan maar mijn pa meegesleurd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×