Jump to content
Sign in to follow this  
repking

Hey Allemaal

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben Roy, 26 jaar, kom uit Eijsden en heb ongeveer al 2 jaar baardagamen. Naast de baardagamen heb ik ook luipaardgekkos, twee wateragamen, twee katten en een sibirische husky.

 

Van de baardagamen en luipaardgekkos heb ik al eigen nakweek gehad en sinds vandaag heb ik de eerste eieren van 2011 in de broedstoof liggen, met de hoop dat ze bevrucht zijn (ze zien er goed uit). Ze zijn afkomstig van de volgende combinatie

Yellow\Orange [MAN] X Blood x Florida OrangeXRedHypoRed/Orange German GiantXHypo PastelXMark.Leucistic Leatherback [VROUW]

 

De vrouw heb ik via via gekocht met een certificaat. Ze zou afkomstig zijn van Vito-Reptiles (reptiefarm).

 

Hieronder een foto van mijn reptielenkamer, waarin ik nog steeds aan het klussen ben.

about_normal_SP_A0178.jpg

 

Met vriendelijke groet!

 

Roy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum :cheer::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Roy,

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Leuk dat je je eigen en je mooie verzameling dieren even hebt voorgesteld. :rolleyes:

 

Prachtige reptielenkamer.

 

Nog veel lees en postplezier op het forum. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Roy :cheer:

 

Fijn je even voorgesteld te hebben :)

Leuke dierencollectie heb je daar :rolleyes:

Dus laat die foto's maar komen ;)

Veel plezier hier.

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal.

 

Ik zal binnenkort foto's plaatsen van me dieren in het juiste topic.

 

@Diamond Dragons: hier zal ook een foto bij zitten van een baardje wat ik vorig jaar in veldhoven bij jullie heb gekocht (nakweekje).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

 

Ik ben Roy, 26 jaar, kom uit Eijsden en heb ongeveer al 2 jaar baardagamen. Naast de baardagamen heb ik ook luipaardgekkos, twee wateragamen, twee katten en een sibirische husky.

 

Van de baardagamen en luipaardgekkos heb ik al eigen nakweek gehad en sinds vandaag heb ik de eerste eieren van 2011 in de broedstoof liggen, met de hoop dat ze bevrucht zijn (ze zien er goed uit). Ze zijn afkomstig van de volgende combinatie

Yellow\Orange [MAN] X Blood x Florida OrangeXRedHypoRed/Orange German GiantXHypo PastelXMark.Leucistic Leatherback [VROUW]

 

De vrouw heb ik via via gekocht met een certificaat. Ze zou afkomstig zijn van Vito-Reptiles (reptiefarm).

 

Hieronder een foto van mijn reptielenkamer, waarin ik nog steeds aan het klussen ben.

about_normal_SP_A0178.jpg

 

Met vriendelijke groet!

 

Roy

Hoi Roy,

 

Ik ken geen Vito-Reptiles!!! :huh:

 

Weet je zeker dat dit dier afkomstig is van bij ons?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat hij vilvo reptiles (Gerrit) bedoeld Marc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat hij vilvo reptiles (Gerrit) bedoeld Marc ;)

Inderdaad, bedankt voor het verbeteren :) Had het certifcaat nog even opgezocht! Betreft hier inderdaad vilvo-reptiles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×