Jump to content

Recommended Posts

Beste Melina,

 

 

Hier een bericht over Lana:

 

Conclusie onderzoek Lana:

Lana heeft een vleesverwonding op haar onderkaak, deze is duidelijk ontstoken. Haar ogen zijn dicht, dik en ontstoken!

Conditie is redelijk.

Er kunnen 2 mogelijke oorzaken zijn dat ze niet eet:

1. Ze heeft pijn vanwege haar wond, hierdoor durft ze niet meer te eten.

2. Lana haar ogen zitten dicht en zijn ontstoken, hierdoor ziet ze haar eten niet.

 

Blijvende schade:

Er is kans op blijvende schade! Haar kaak zal nooit meer aangroeien en zal een litteken blijven.

Haar ogen zijn vrij ernstig ontstoken, het kan ertoe leiden dat Lana blijvend blind zal worden, als dit het geval is zou het beter zijn om haar in te laten slapen.

 

 

Verzorging Lana:

We gaan Lana dagelijks een ontsmettingsbad geven om haar wond te ontsmetten, na het bad zalven we haar wond met wondenzalf.

Ook worden haar ogen gezalft.

We geven haar dwangvoeding en zodra ze beter kan zien proberen we haar langzaam weer te late wennen aan gewoon voer.

 

Lana vandaag:

Lana heeft een klein beetje gegeven van dwangvoeding, eerst moest ik haar dwingen daarna at ze zelfstandig!

Naar haar medische verzorging knapte ze aardig op, ze had duidelijk even minder pijn. (natuurlijk zal dit voor even zijn)

 

:shout:

 

ik wil het even delen met jullie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is inderdaad ondertussen gebanned op meerdere forums. Ze krijgt waarschijnlijk zelfs de dierenbescherming op haar dak. Logisch als je een baby baardagaam bij volwassen dieren zet die dan de kaak afbijten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ de beheerders ik ben het geheel met sander eens ze is ook door asociaal gedrag bedreigen via mail, uitschelden van mensen en het negeren van moderators geband op meerdere forums......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ik lees dit net en snap het niet helemaal. :huh:

 

Is dit een bericht van Melina zelf of van iemand anders, aangezien

het bericht begint met Beste Melina?

 

Een baby baardje bij een volwassen dier gezet!!!

 

Bedreigingen, schelden en asociaal gedrag wordt ook hier zeker niet toegestaan.

 

Vreemde situatie, maar ik hoor het wel.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel degelijk van haar zelf, maar ze kopieert van andere forums waar ze het gepost heeft. Daardoor staat er misschien "Beste Melina" bij. Dit zal een deel van een quote zijn.

 

Om het kort te houden: iedereen heeft haar gewaarschuwd over de situatie van haar baardje en aangeraden deze onmiddellijk apart te zetten, maar dit wou ze niet doen. Het kleintje wou niet meer eten uit schrik en stress. En ja onlangs is het dan aangevallen met zware verwondingen tot gevolg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ marc Dat is de mail die ze gekregen heeft van een arts of van iemand die meer van baardjes weet ze heeft de gegevens er uit gehaald van die persoon. Dit is de reactie van de mensen waar lana zich nu bevind. Dat heeft ze dus op meerdere forums geplaatst!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel raar bericht waar ik nog kop nog staart aan krijg :huh:

Vraag me dan af wat dan de bedoeling is van deze Melina om dit op verschillende forums te plaatsen <_<

 

Misschien dat Melina hier zelf een antwoord of wat duidelijkheid wilt in scheppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heel raar bericht waar ik nog kop nog staart aan krijg :huh:

Vraag me dan af wat dan de bedoeling is van deze Melina om dit op verschillende forums te plaatsen <_<

 

Misschien dat Melina hier zelf een antwoord of wat duidelijkheid wilt in scheppen.

hee allemaal

 

het gaat nu beetje goed met lana daar ben ik heel erg blij mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet waarom jullie kwaad zijn maar 1 ding ik mishandeld geen dieren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Melina,

 

Heb nog geen tijd gehad om uit te zoeken wat er nu allemaal aan de hand

is.

 

Gelukkig gaat het met Lana goed.

 

Verder wil ik geen rottigheid op ons forum.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

geabonneerd ja dat mag toch

 

jullie denken allemaal dat ik mijn beesten mishandeld word nou 1 ding nooit

daar nou ik veel te veel van ze

dus

 

nee dat wil ik ook niet hoor

ik wil ook geen gedonder hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal je vanavond wel het e.e.a. sturen Marc, ze is inmiddels op drie fora verbannen :

Zou dat allemaal voor niks zijn ?

 

Je moet het zelf weten Marc, maar ik waarschuwde jullie niet voor niets .. steek er geen tijd en energie in, levert alleen maar frustratie en boosheid op.

 

Mvg.Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

SANDER JE KENT ME NIET IK HET ECHT IK ZOU NOOIT DIERENMISHANDELEN HOOR NOOIT PFFFFFFFFFFF IEDEREEN DENK HIER HET ZELFDEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies ... gelukkig denken veel mensen hetzelfde, lees : IN HET BELANG VAN DE DIEREN. Helaas geldt dit niet voor jou, jij bent HET voorbeeld van hoe het niet moet Ik heb maanden geprobeerd om je te helpen net als Cindy en Esther ... jij wilt niet luisteren stuurt iedereen 10-tallen mails maar doet maar wat ! En als mensen je daar op aanspreken scheld je ze de huid vol ! Ik heb geen zin verder eer alles op te rakelen en daarna weer van die dreigmails van jou te ontvangen. Geef je dieren weg en ga breien of zo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou ik dat doen ik zal mijn beesten nooi weg doen hiero nooit

 

mijn beesten hebben het goed en met luna duny gizmo lana gaat het ook goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Dit gaat uit de hand lopen vrees ik.

 

Ga hier voorlopig een slotje opgooien totdat ik meer duidelijkheid heb.

 

Heb het op het moment teveel andere vervelende dingen aan mijn hoofd

om er mij echt in te verdiepen.

 

Hoop op ieders begrip.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×