Jump to content
Sign in to follow this  
den chuck

Hallo Iedereen

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens online ben geweest.

Dit komt door het vele werk dat ik heb.

Ondertussen is er het 1 en ander verandert!

Misschien hebben sommige het al gezien dat onze terraiumstelling te koop staat.

Inderdaad, al onze dieren zijn (bijna) weg.

The ChuLa Range zal echter wel blijven bestaan in die zin dat ik nogsteeds mensen opweg help in hun nieuwe hobby.

Misschien duik ik ook nogwel eens op op beurzen met een stand met nakweek van vrienden!

Maar ik heb zoweinig tijd en ik wil niet dat onze dieren hieronder moeten lijden!

Ik heb al een heel deel weggedaan maar ook de andere gaan deze week en volgende week nog weg!

Ik blijf een liefhebber in hart en nieren, maar als ik ze niet voor 200% kan verzorgen zoek ik liever een andere thuis voor ze en dat is dan ook gebeurd!

Dit is ook de rede dat ik niet meer online ben geweest!

Ik moet toegeven dat ik de dieren nu al mis, maar jammergenoeg duurt een dag maar 24u! En ik kom nu al 6u te kort!

Maar zoals ik al zei:"Dit is zeker niet het einde van The ChuLa Range!!"

Het is een nieuw begin! Maar dan zonder eigen dieren!

 

Maar er is ook super goed nieuws!!

Ons dochtertje (die deze maand 3 zal worden) krijgt er een broertje of zusje bij!

Mijn vrouw is pas opnieuw zwanger en ze is uitgerekend op 7 juli 2011!

Ik hou jullie hier wel op de hoogte!

Ik mis jullie allemaal en kijk er naar uit om volgend jaar elkander nog eens te zien op 1 of andere beurs waar ik dan als bezoeker wel eens zal komen kijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Stefan,

 

Eerst nog eens een dikke proficiat met het 2de kindje dat op komst is! Het zal een drukke boel worden, wat niet tegen houdt dat het super tof gaat zijn!

Tom hier wilt nog geen 2de kindje, hij wil het zeker zegt hij, ik ben eens benieuwd en hopelijk verandert het nog wel in de toekomst.

 

Spijtig dat je de dieren moet weg doen. Het is zo veel werken, kindje,... brengt weinig tijd voor de dieren.

Wij gaan hier ook zeker het aantal niet meer houden als voorheen maar echt zonder zal toch ook niet lukken hier.

 

Veel succes in elk geval en tot nog eens...

Doe vele groetjes aan Kelly!

 

Groetjes,

Tom, Sara en Liam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Stefan,

 

Gefeliciteerd met het op komst zijnde 2de kind. :cheer:

 

Jammer dat je door tijdgebrek de dieren moet weg doen.

 

Gelukkig blijft jullie site wel behouden. :rolleyes:

 

We komen elkaar vast en zeker nog wel eens tegen op een of andere beurs. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Stefan ;)

 

Een lange tijd niet meer gezien en dan breng je ons minder goed nieuws :(

Het zal een zware beslissing geweest zijn kan ik mij inbeelden, velen onder ons kunnen beamen dat de hobby zeker niet te onderschatten valt en veel met zich meebrengt.

Maar eens hobbyist altijd hobbbyist en dus fijn dat de site blijft bestaan :)

Langs deze weg ook nog eens gefeliciteerd met de komst van jullie tweede kindje :cheer:

We zien elkaar wel nog eens ;)

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Stefan dat is lang geleden zeg en geloof het of niet maar heb van de week nog aan jou gedacht omdat het reeds een tijdje geleden was dat ik nog nieuws van jou had gehad ;)

Altijd een spijtige zaak dat men met de hobby moet stoppen maar als er geen tijd meer overblijft heb je voor het welzijn van de dieren de juiste beslissing genomen en doe je echt al de dieren weg of hou je er nog enkel voor de gezelschap?????

Kom zeker nog eens langs op een van de beurzen zodat we nog een beetje kunnen bijpraten natuurlijk en het is niet omdat je geen dieren meer gaat overhouden dat je hier niet meer moet posten hoor :lol::lol::lol:

Nog een dikke proficiat met je 2de kindje :cheer::cheer:

 

@Sara : Tommeke zal wel nog van gedachten veranderen hoor en anders moet je maar al je charme inzetten :lol::lol::lol:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt iedereen,

ik heb lang getwijfeld of ik er mee zou stoppen.

Ook heb ik gedacht dat ik er misschien nog ging bij houden.

Op een zeker moment werd alles een beetje veel.

Heel veel werk en ook ons Yinthe moet aandacht krijgen en het vrouwtje natuurlijk en ook moest ik opnieuw gaan sporten voor mijn gezondheid (3jaar gestopt met roken en zittend werk ... :rolleyes: )

Het doet heel veel pijn om alles weg te doen.

Maar binnen enkele jaren zal ik zeker de draad weer opnemen!

Ik wilde eerst mijn terrarium niet verkopen en ze te laten staan, maar dan weet ik dat ik weer heel snel baardjes zal aankopen en zit ik weer in hetzelfde ritme.

De laatste maanden heb ik geen minuut meer voor mezelf gehad!

Of ik was aan het werk thuis of op kantoor, met het gezin bezig of met de dieren.

Dus moest er iets gebeuren!

 

Maar zoals gezegt The ChuLa Range blijft bestaan en ik zal nogsteeds op vragen antwoorden als mensen mij mailen. Ik blijf iedereen verder helpen!

En ik kom zeker nogwel eens een kijkje nemen op beurzen, als bezoeker dan.

Ook blijf ik lid van terra en zal ik ook nogsteeds de redactie van terra blijven helpen voor het boekje!

 

Ik bekijkt het nu een beetje als een rustpauze.

Eerst de zaken afwerken die op dit moment belangrijk zijn! Later nemen we de draad wel weer op!

Het doet wel pijn en ik mis ze nu al heel hard maar ik weet dat ze een goede thuis hebben.

Ik kon mij maar voor 75% meer geven aan de dieren ipv 200% dat ze nodig hebben.

Ik ben altijd van princiepe geweest dat wanneer je weinig of geen tijd hebt voor de dieren laat ze buiten of stop ermee!

En dit heb ik nu gedaan! Ermee gestopt (tijdelijk!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×