Jump to content
Sign in to follow this  
xDennis

Nieuw Hier En Dus Even Voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben Dennis en ik ben 23 jaar.

Nadat mijn vader jarenlang reptielen heeft gehad (Groene leguaan, Anolissen, Langstaarthagedissen, Gekko's, Luipaardgekko's, Groene ruwe grasslang) ben ik er nu zelf ook mee begonnen.

De basiskennis is wel aanwezig, maar om toch wat meer informatie te vinden over baardagamen en om ervaringen van andere mensen te lezen heb ik me hier aangemeld.

 

Ik heb zaterdag dan eindelijk 2 kleine baardagamen opgehaald :cheer:.

Zelf vind ik het zeer mooie hagedissen, maar mijn vriendin moet er wel even aan wennen ;p.

Nu maar hopen dat de 2 baardagamen ook goed met elkaar overweg als ze ouder worden. Ze komen uit twee verschillende nestjes, dus ik hoop op een mannetje en vrouwtje natuurlijk.

 

De 2 jonge baardagamen zitten momenteel in een tijdelijk terrarium van 120x35x30. Dit was het terrarium van de Luipaardgekko's van mijn vader.

Ik ben nu druk bezig met tekenen en idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dennis ;)

 

Welkom :cheer: en leuk je even voorgesteld te hebben :)

Ik zou zeggen ga hier zeker al wat rondneuzen in de vele topic's om extra informatie op te doen.

Als er vragen zijn, gooi je deze maar gewoon in de groep.

Leuke baardjes heb je alvast, nu nog het definitieve terra dat zeker nodig zal zijn.

Veel plezier hier en succes met de baardjes ;)

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum.

 

Als het twee vrouwtjes zijn zal het zeker geen probleem opleveren voor je nieuwe

terrarium. In de andere twee gevallen kan je het beste al eens beginnen denken voor een extra terrarium.

 

groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het warme welkom! :D

 

@ JDG, de hoogte en diepte is wat aan de krappe kant maar de baardagaampjes zijn nu 15 cm. Dus ik heb nog even de tijd, kan ik rustig en netjes de grote bak klaar maken.

En rondsnuffelen zal ik zeker doen.

 

@svenson, ik hoop gewoon dat het geen 2 mannetjes zijn, of dat ze supergoed met elkaar overweg kunnen, maar dit zal wel niet zovaak voorkomen. Ze liggen nu wel constant bij elkaar, hopen dat het zo blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dennis,

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Nog veel lees en post plezier op het forum. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Marc en Berlinde. :D

 

 

Ben al een klein vragenlijstje aan het samenstellen. Wil over een paar dingen jullie mening graag horen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier op het forum! Geniet van je nieuwe verslaving :D Baardjas houden is een verslaving... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×