Jump to content
Sign in to follow this  
jochen jossaer

Trillen Van Achterpoten Bij Laudakia

Recommended Posts

Sterkte Jochen, maar zoals je zegt was het waarschijnlijk beter voor het arme dier.

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik ben tot een verschrikkelijke gedachte gekomen die ik toch even wil melden....

 

Ik vroeg mij af hoe het komt dat mijn reptielen, ondanks de duurste UV verlichting, veel groenten en fruit, en de nodige vitaminen toch nog calcium tekort hebben....

 

De dierenarts vraagt me iedere keer of ik de juiste lampen heb (die voldoende uv afgeven), en iedere keer zei ik ja want zoals hij al voorstelde had ik de dure bright sun lampen gekocht twv 50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jochen,

 

Probeer aub tot een oplossing te komen met de winkelier.

 

Want misschien was deze winkelier zelf niet op hoogte hiervan, en kan hij hier weinig aan doen.

 

Normaal gesproken staat de UV % vermeld op iedere lamp/verpakking

van UV verlichting.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Jochen,

 

Probeer aub tot een oplossing te komen met de winkelier.

 

Want misschien was deze winkelier zelf niet op hoogte hiervan, en kan hij hier weinig aan doen.

 

Normaal gesproken staat de UV % vermeld op iedere lamp/verpakking

van UV verlichting.

 

Groetjes Marc

Ik ga het er zeker over hebben met die man, op de lamp stond enkel het logo van Lucky reptile, niets anders. Geen naam of Uv%

 

Sinds ik deze lampen heb zijn er 2 dieren gestorven aan caliumtekort (op 1 jaar tijd). Hoewel ik al 4 jaar reptielen heb en met de vorige set lampen was er nooit wat aan de hand...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jochen,

 

Misschien kan je al wat info inwinnen op de site van Lucky Reptile zelf over deze lampen.

Ben net gaan kijken en je kan er alle soorten lampen vinden in het gamma.

Wel moet ik zeggen dat ik geen goede ervaringen heb met het merk, het waren wel andere lampen namelijk TL's.

Met de Bright Sun heb ik geen ervaring.

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjah, ik denk dat ik dit gewoon ga laten rusten en dat ik nooit nog bij deze verkoper iets ga halen. Waarschijnlijk kan ik dit toch nooit bewijzen, want als mijn vermoeden klopt dan zullen die lampen waarschijnlijk allemaal al verkocht zijn.

 

Voor mij mag er een slotje op dit topic hoor ^^.

 

Voortaan kijk ik telkens op de lamp zelf voor ik hem koop :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×