Jump to content
Sign in to follow this  
dutchdragonimport

Grimmigheid!

Recommended Posts

Het valt mij de laatste tijd op dat er onderling steeds meer frictie en onenigheid ontstaat.

Dat komt het forum echt niet ten goede. Het lijkt mij ook niet de bedoeling om te gaan lopen bekvechten hier.

De bezoekers aantallen lopen ook al een tijdje terug en er wordt ook niet meer zoveel gepost.

Zijn hier redenen voor??

In ieder geval hoop ik dat deze dan opgelost kunnen worden want zo gaat het hele forum ten onder

 

vr gr Arthur

 

ps En ja ik weet ook wel dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn in de reptielenwereld, dat heb ik al aan den lijve ondervonden, maar toch!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou niet van bekvechten, hahaha

Ik schrijf me dagboek, en als ik iets lees, waar ik antwoord op weet reageer ik wel.

Als er dingen geschreven worden, wat niet goed gaat, ga ik naar een andere discussie om te lezen.

Dus krijg er niet veel van mee.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

sluit me hier volledig bij aan,al zien wij "de belgen" dat anders

 

is een terugkomend finomeen,bij iedere wereldbeker voetbal zijn bij de nederlanders de zenuwen hoog gespannen

de vrees terug het "net niet gevoel" neemt dan wat de bovenhand

een sterspeler die afhaakt is voldoende om nederland in andere sfeeren te brengen

 

nog een weekje en de meeste spanningen zijn weg,en worden hopelijk vervangen door het overwinnings gevoel

 

dan danst nederland terug,en zijn alle spanningen even weg

 

dat het forum verminderd is ieder jaar ook een terugkomend finomeen rond deze tijd van het jaar

ook hebben sommige moderaters tijdelijk wat minder tijd,en dit is dan ook duidelijk voelbaar

 

een terrasje meepakken is dan ook leuker dan achter de pc te zitten

anderen moeten dan weer in de tuin werken van de vrouw :angry:

 

 

natuurlijk is het reptie-farm forum ge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel Erwin, dat heb je hier heel mooi omschreven!!!!

Ik sluit me bij jullie volledig aan...

 

IK heb het druk met mijn gezin, dieren, werk,... ik probeer dagelijks langs te komen om te lezen en te reageren. Soms schiet het erover om meteen een reactie te plaatsen maar ik probeer mijn best te doen...

Ik denk als iedereen een beetje zijn steentje bij draagt en niet gaat bekvechten dat we met een super forum kunnen doorgaan!

Nu vind ik ook wel dat als je problemen hebt, bespreek dit allemaal priv

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjaa.. Wat moet je hier nu weer aan toevoegen. Ik denk dat Arthur en Erwin alles wel al hebben gezegd. En by the weg ik ben altijd lief en vriendelijk hoor Erwin :P:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tjaa.. Wat moet je hier nu weer aan toevoegen. Ik denk dat Arthur en Erwin alles wel al hebben gezegd. En by the weg ik ben altijd lief en vriendelijk hoor Erwin :P:lol:

weet ik ,weet ik :rolleyes::rolleyes: en mooi en scharmant was je nog vergeten :D

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha nou dat zal je mij er nooit aan toe horen voegen hoor Erwin. Ik ben soms zo charmant als een olifant in een glazen vitrinekast. :blink: Een persoon is mooi als die dat van binnen is. Je hart op de juiste plaats hebben zitten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Arthur ,

 

welkom in de reptielenwereld zou ik dan zeggen :lol: , draai al verscheidene jaren mee in dit wereldje eerst met kameleons en nadien met de baardagamen en ik kan je zeggen dat het overal hetzelfde is hoor ;)

Je hebt het mooi verwoord dat je in deze wereld niet met iedereen vrienden kan zijn en dat betreur ik wel een beetje want ik begrijp het ook niet goed waarom we niet allemaal door dezelfde deur kunnen gaan want het gaat hem tenslotte om het welzijn van de dieren of niet soms :(

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag elkaar best eens op zijn nummer zetten wanneer het volledig terecht is.

Wel handig als dat via PB gaat.

Het is een discussieforum om er met zijn alle van te leren en als mensen het niet eens met alkaar zijn op het gebied van baardagamen kan maar ik zie dat als een goed leermiddel om uiteindelijk mijn beestjes nog beter te kunnen houden.

Ach, ik kan wel wat hebben. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daarom dat het handig is dat men op dit forum een PB kan versturen om misverstanden uit te sluiten ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
En daarom dat het handig is dat men op dit forum een PB kan versturen om misverstanden uit te sluiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Inderdaad de sfeer is er de laatste tijd niet beter opgeworden.

 

Maar ja ik hou van eerlijkheid en geen schijnheiligheid , en als dat niet kan!!!

 

Is het de bekende druppel.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×