Jump to content

Recommended Posts

hoi

hij is wel heel erg sterk hoor, de lijdensweg is al heel lang op zo,n jong dier,maar hij is er nog steeds!

maar ze hebben het leventje van mijn rudi jaren geleden ook gered,hij was 9 maanden en 55 gr toen ik hem kreeg,en is toen ook verbleven in merelbeke.

rudi is nu 6.

aardig dat je het even meld,heel veel sterkte verder,en hou ons op de hoogte!!

 

ben je eigenlijk al eens terug geweest naar de winkel,,want hij was denk ik al doodziek toen je hem kocht ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof dat je ons op de hoogte houd ;)

Dit kleine diertje heeft al heel wat meegemaakt en dat het nog leeft heeft het enkel te danken aan uw vastberadendheid om het te laten opnemen.

Dat het suf is heeft natuurlijk ook te maken van de medicatie die het toegediend krijgt.

Wij blijven er ook in geloven en duimen met jullie mee voor een goede afloop :)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal, ik zal uiteindelijk toch slecht nieuws moeten melden. :(

Deze middag belde de kliniek mij terug met slecht nieuws, de reden dat Zynga niet at is omdat zijn kaakbeen gebroken is. En er waren waarschijnlijk nog meerdere breuken.

Er zijn verschillende proffessoren langs geweest en er was een lange discussie maar het meest diervriendelijke zou zijn om hem te euthanaseren.

Ik krijg het echt niet over mijn hart, maar dan ben ik ego

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat erg,ik wil graag sterkere termen gebruiken,maar ja het is een beschaafd forum,dus!

 

maar je moet realistich zijn,het dier is nu 3 maanden oud,waarvan het in de eerste 2 maanden al van alles tegenzat,nu een maand in het hospitaal. .

het gebroken kaakje gebeurt vaak met het dwangvoeren,en het is zwak dier is,met niet erg sterke botjes.

de beslissing moet je zelf nemen,maar wat is de kans op kwalteit van leven,hij heeft al te veel meegemaakt,de achterstand is erg groot,en soms moet je afscheid nemen,en het dier en jezelf rust gunnen.

heel veel sterkte voor jullie de aankomende dagen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Dit is inderdaad zeer slecht en droevig nieuws. :(

 

Snap alleen niet van die breuken, wat is er met het agaampje gebeurd daar. :huh:

 

Sterkte.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte met het verlies! Maar ik begrijp het ook niet goed van die breuken, had het baardje dan al breuken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook helemaal geen idee hoe Zynga aan die breuken is gekomen, ik vind het in ieder geval een schande !!

De dierenarts zegt dat het van te vechten of een val kan zijn.

 

Ik heb vandaag ook gebelt met de winkel waar ik hem kocht en morgen gaan we om een nieuwe, maar dat zal volgens mij toch niet hetzelfde zijn zoals onze eerste baardagaam, maar we stoppen na dit voorval zeker niet en pikken zo snel mogelijk de draad weer op.

Nu nemen we

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Sterke met het verlies!!

 

Wat ik alleen niet snap.....waarom ga je terug naar die "winkel" ???

Er zitten hier op het forum zat hobbykwekers die zowel nakweekjes hebben zitten als wat oudere dieren....en die weten wat ze doen en waar je terecht kan met vragen enz....

 

Groetjes Vanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

het toont karakter dat je nu niet opgeeft,de moed moet in je schoennen staan,na dit allemaal,jullie hadden niet slechter kunnen beginnen,al is het een beetje als de mijne,maar rudi heeft het gered toendertijd!

verstandig dat je nu een ouder dier neemt,maar hij komt weer uit een winkel,en hou hem even op kranten,en laat mestonderzoek doen,als je weet dat het gezond is kan je de bak mooi inrichten.

en post met een foto van de nieuwe aanwinst,het zal de eerste nooit vervangen,maar je zal er evenveel om geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een foto van Liesje, een vrouwtje deze keer.

Waarom terug daar gekocht..?

Euhm.. is wel een heel moeilijke vraag.

Die jongen kende er gewoonweg alles van gaf ons super veel uitleg, kon al onze vragen beantwoorden, je zag echt dat hij er de kennis van had, en toen ik belde om te zeggen wat er allemaal met Zynga was, wat hij ook wel blij dat ik hem op de hoogte hield en moest het slecht aflopen dat we om een nieuwe mochten gaan.

Ikzelf (Eliza) wou daar geen voet meer binnen zetten maar mijn vriend (Glenn) dacht we proberen het nog eenmaal.

En hij gaf dan ook veel uitleg toen we daarnet om Liesje gingen en toonde aan dat die gezond was en ook goed at.

 

Groetjes Eliza & Glenn

post-3-1267374263.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook zo m,n gedachtes bij het feit dat je terug ging naar dezelfde winkel,en met alle uitleg en kennis hadden ze je toch een ten doode opgeven diertje meegegeven,typich voor een dieren speciaalzaak,maar ik had ook het idee dat ze wat goed te maken hadden,en je tegemoed zouden komen met een ander dier.

 

maar goed,het is een schatje,je hebt een les geleerd op de hardste manier,dus gaan we maar van uit dat dit een nieuw begin is!

heel veel plezier van dit leuke dier.

maar,vergeet het mestonderzoek niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×