Jump to content

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Wij zijn eigenlijk heel erg benieuwd of onze klanten tevreden

zijn over de voedseldieren, producten en service van Reptie-Farm!!!

 

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles loopt al een jaar prima!!!

heb weinig problemen met de bestellingen (eigenlijk nooit)

blijf zo door gaan :D

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Helemaal goed, helemaal in vergelijking met de voedseldieren in de winkel (bij ons in de buurt in ieder geval).

 

Ik heb alleen 2x lampen besteld maar deze gingen sneller stuk, maar kan ook domme pech zijn geweest. Voor de rest prima spul.

 

Groetjes Sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

nou wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit de service en natuurlijk met de voedseldieren en producten

we hebben alleen maar positieve dingen te melden

ga zo door kunnen we alleen maar zeggen

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ik werd deze avond door iemand gebeld met de mededeling dat de zijderupsen

die bij ons waren besteld nat werden en dood gingen. :huh:

 

Ze had deze gisteren ontvangen, en vandaag kreeg ze

de problemen.

 

Ik snap het echt niet, wij hebben hier nog geen klachten van ontvangen.

 

Dus zijn wij zeer benieuwd of andere mensen hier ook last van hebben? :o

 

Vooral van de mensen uit Belgie zou ik het willen weten, immers daar is het

pakket nog een dag langer onderweg. :blink:

 

Zelf hebben we de manier van verzenden getest, en naar ons oordeel

ging dit goed.

 

Maar ja; als het niet goed is overwegen wij om met het verzenden van

de rupsen te stoppen. :(

 

Nogmaals verder hebben wij hier nog geen klachten over gehad.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Marc en zoals je weet en aan mijn bestellingen ziet ben ik uiterst tevreden over de goede service , de uitstekende kwaliteit van de voedseldieren en de prima en vlugge verzending dus kan ik maar 1 ding hierover zeggen " BLIJF ZO VERDER DOEN "

Wat de zijderupsen betreft Marc en aangezien ik uit Belgie kom en deze wekelijks bij jou bestel heb ik er geen enkel probleem mee , niet met de 2 dagen verzending en ook niet met ze te bewaren ( heb nog nooit 1 dode rups gehad ).

Ik kan ze zelfs 1 volle week nog bewaren nadat ik ze van jou gekregen heb maar ik zet ze wel op een koele plaats in de kelder en geef ze om de 2 dagen verse liguster en ik bewaar ze in de plastieken bakjes waar jij ze in verzend dus begrijp ik niet waar het probleem met de rupsen ligt.

Het probleem vandat de rupsen nat worden en dood gaan kan enkel te wijten zijn aan het feit dat de rupsen te warm bewaard worden daar wanneer er liguster ( hier zit ook vocht in ) op het keukenpapier ligt en de rupsen hun hehoefte op het keukenpapier doen en dit dan op een warme plaats bewaart word ontstaat er condensatie in het plastieken bakje waardoor het vochtig word waaraan de rupsen dan natuurlijk dood gaan , dit probleem is heel gemakkelijk op te lossen door ze koel te bewaren.

Zoals je weet zijn rupsen moeilijk te bewaren en hebben ze een korte levensduur en moet je dagelijks het bakje waar ze inzitten verversen (hygiene ) zodat ze niet in hun eigen uitwerpselen zitten waar ze dus nog vlugger van dood gaan maar met het keukenpapier vind ik dit een goede oplossing want daardoor kunnen ze niet vochtig zitten en is het een kleine moeite om er om de 2 dagen een ander velletje in te leggen.

Voor mij hoef je niet te stoppen met ze te verzenden Marc want anders neem je al mijn dieren hun voedzame snoepjes af en daar zullen ze niet tevreden mee zijn :lol:

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

Bedankt voor de goede uitleg. :rolleyes:

 

Ook leuk om te horen dat je nog steeds tevreden bent over

onze geleverde producten en service. :)

 

Het gaat dus om een nieuwe klant die de rupsen inmiddels

al voor de 2e dag in huis had. :o

 

Verder als deze klant hebben we gelukkig nog geen klachten

gekregen.

 

Ook kunnen wij er in principe niet aan doen dat de rupsen doodgaan

door foute handelingen van de klant zelf.

 

Gerrit nogmaals bedankt voor de goede uitleg en het vertrouwen. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Marc en dat is geen enkel probleem en denk dus wel dat het de fout is van de klant zelf want eenmaal ze perfekt geleverd en nog altijd in leven zijn kan jij toch niet meer verantwoordelijk gesteld worden om wat de klant met de voedseldieren uithaald.

Ik hoop dat iedereen die zijderupsen besteld wat aan mijn uitleg gehad heeft want het zijn echt voedzame dieren en voor mij 1 van de voedzaamste die er zijn maar vragen toch enige verzorging en het is toch een kleine moeite om om de 2 dagen er een vers blaadje van de keukenrol in te leggen en dagelijks verse liguster te geven ook zelfs al is alles wat erin ligt nog niet opgegeten ( eruit halen en verse in de plaats ).

Zo zorg je ervoor dat deze dieren hun voedingswaarde niet verliezen.

Misschien een ideetje Marc om aan de klanten die niet vertrouwd zijn met deze dieren en ze bij jou bestellen dit toch even te vermelden en dan ben ik er zeker van dat dit probleem zich niet meer voordoet ;)

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Zelf nog niks bij jullie afgenomen.

 

Ik ga weliswaar een bestelling vanavond maken bij jullie.

Maar ik heb hier volle vertrouwen in dat dit gewoon uiterst goed is ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij zijn zeer tevreden,en blijven waar het hoed is.

 

de rupsen waren zeer mooi en vers.

wat het dood ,slap,en brijmoes betrefd,heb ik hier in de plaatselijke winkel eens gehad,ze waren levend en wel toen ik uit de winkel vertrok,en een dode moes toen ik thuis kwam,en dit op nog geen twee uur.

de reden lekker goed warm aan de verwarming van de outo gezet.

 

 

wat de thuisleveringen betreft,op deze manier maak je het de veel uren werkend mensen zeer gemakelijk,dank daarvoor

dat de kwaliteid beter ,en de prijs minder ,en de doosjes vol zijn is een mooie megenomen

 

tevreden klant

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook meer dan zeer tevreden over de bestelling, zag er keurig uit. Ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

We hebben ook al eens besteld en dit is ook heel goed meegevallen. Morgen wordt normaal onze volgende bestelling verzonden.

 

Misschien een stomme vraag maar wat is liguster? Dat zie ik hier nu staan en zou helemaal niet weten wat het is.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

liguster is een plant/struik

waar men vaak heggen/hagen van heeft

zie foto zo ziet het blad eruit

grtjssssssss

post-3-1146495801.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo

 

Ik heb nog niets bij jullie besteld maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :D:D .

 

Daarom wou ik het volgende vragen: hoe kan je krekels, wasmotlarven, buffalowormen en zijderupsen op een goede manier bewaren. ik heb maar 1 baardje (en mijne pa heeft 1 luipaardgekko en ook nog een jonkie) hierom moet ik weten of ik het eten een tijdje kan bewaren.

Wegens de verzendingskosten is het niet de moeite om 1 doosje van elk te bestellen he <_< .

 

Wat ik ook nog wou vragen is of de mogelijkheid bestaat om jullie terraria eens te mogen bekijken om mij een beter idee te geven van alles (beginneling he :P ) want op het net kom je zo veel tegenstrijdige dingen tegen dat je op den duur niet meer weet wat te doen en te geloven.

 

Veel succes nog met de kwekerij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Ik wist zelfs niet dat je voeding kan bestellen maar aan de reacties te zien loopt dat goed. Zal als ik vind hoe dat moet(kan nog niet goed overweg met men laptop) ook eens moeten bestellen.

Startertje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zaterdag om een grote bestelling geweest, en ik ben zeer tevreden van alles!

het zand is echt ideaal in mijn ogen!

voedseldieren heb je echt aan een zeer scherpe prijs!

de terra's zijn echt proper afgewerkt!

dus eigenlijk geen klagen van de shop!

en als je er persoonlijk omgaat, het zijn echt vriendelijke mensen! en dan zie je hun bloods es irl :blink:

mij zien ze daar in nederland nog! maar ik kan nu toch wel effe verder hoor!

mvg

jeroenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mitch

krekels zijn wel een tijdje goed te bewaren wij houden ze makkelijk drie vier weken goed als het moet

wasmotlarve in de koelkast bewaren

en buffalowormpjes en zijderupsen zijn toch wel voedseldieren die je geen weken kan laten staan zijderupsen gaan zich dan vaak verpoppen

heb zojuist op topic van nia gereageerd hoe je de voedseldieren langer goed houd

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu 2 keer bij reptie-farm voedsel besteld, en ik ben er erg tevreden over.

Weing tot geen sterfte. Helemaal toppie dus.

 

(@ Marc, ut duurde ff voor ik het hier melde, maar ik wilde er foto's van bij zetten.

Helaas heb ik daar nog geen tijd voor gehad.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag marc

gelijk de andere mensen al hebben gezecht je moet echt niet stoppen met verzenden,

Ik kom ook uit belgie gelijk je al wel weet en al de voedseldieren zijn perfect in orde.

geen enkel dood exemplaar in de doosjes, van zijde rupsen zou ik het niet weten want ik heb de deze een bij ons in de reptielen winkel gekocht en ze moesten er niet van hebben dus heb ik deze ook nog niet besteld aan jou.Maar volgens mij kan dat ook probleem zijn.

Als al de andere voedsledieren in orde zijn waarom dan de zijderupsen niet e

 

van af achter de zomer ga ik al men voedsledieren van jou over de post laten komen.

maar voor het moment is dit wat moelijk omdat we niet vaak thuis zijn overdag en da post is al gesloten wanneer we kunnen gaan,

:P

grtzzz Jama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc,

 

Wij hebben nu al meerdere malen voedseldieren bij jullie besteld en dit bevalt erg goed.

We hebben nooit dode dieren gehad en houden ze zelf wel ongeveer nog 2 weken in leven (hier heb ik het over dola's dubia's tebo's morio's enz.

We hebben nu voor het eerst zijderupsen eri en ik moet zeggen dat timon hier echt op aanvalt. Hij vind ze erg lekker.

Kan iemand mij wat meer info geven over wat de verschillende voedseldieren eten en hoe je ze het beste kan huisvesten??

Volgens mij doen we het wel redelijk goed, want alles leeft behoorlijk lang. (meestal heeft timon alles wel op voordat het de kans krijgt om dood te gaan :D )

Alvast bedankt en NNNNEEEEEEEEEEe niet stoppen met de zijderupsen want dan gaat timon echt in de rouw denk ik!!!!!

 

Groetjes Mariska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik heb voorlopig nog niet besteld bij jullie maar vind de prijzen in elk geval interessant.

Ben dus van plan om te bestellen maar wou graag weten of bestellingen afgehaald kunnen worden ook.

Als je nl zand bestelt, betaal je anders wel bijna het dubbele voor een zak van 5 kg door de verzendkosten. Dit zou dan wel absurd zijn he :)

 

Gr C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc,

 

onlangs heb ik bij jou een bestelling geplaatst, en die is goed aangekomen. Wat ik wel jammer vind is dat de doos te groot was voor de brievenbus en de verzendkosten behoorlijk hoog zijn.

Toevallig heb ik eerder deze week bij Terrarium op Maat in Tilburg voedseldieren besteld en vandaag binnengekregen. Dat het dus wel door de brievenbus past bewijzen zij. Er zitten net zoveel krekels in als bij jou, maar in plattere doosjes. De verzendkosten zijn ook een stuk lager, slechts 2,50 euro. En zij rekenen 1,50 euro voor een doosje krekels.

Het is voor mij erg belangrijk dat het door de brievenbus past omdat ik overdag haast niet thuis ben, mijn buren werken ook de hele dag, dus daar kan ook niets afgegeven worden.

Nu begrijp ik wel dat als je een lamp bestelt of een potje kalk oid, dit te groot is voor de brievenbus, maar voedseldieren heb ik iedere week nodig, en wil ik graag op mijn deurmat vinden.

Misschien een idee voor jou, om kleinere doosjes te gebruiken, en dan kunnen ook de verzendkosten omlaag.

 

gr.

Christel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Lord of the Lizards,

 

Op afspraak kunnen terrariumartikelen ook worden afgehaald.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×