Jump to content
Sign in to follow this  
Samida

Gezocht Vrouwtje

Recommended Posts

Ik ben van de week bezig weer geweest met mn mannetje (tenminste dat dacht ik) Blijkt dat ik het vanaf het begin goed had en dat Jesse een mannetje is en de andere Eloisse een vrouwtje. Van de zomer zeiden ze bij de Vogelkelder dat ik 2 mannen had en dat blijkt dus toch een vrouwtje en een mannetje te zijn. Het mannetje had ik aan vrienden weggedaan en het vrouwtje had ik zelf gehouden. Nu dacht ik vd week nog dat ik een mannetje had dus ging ik op zoek naar een vrouwtje. Ik had mn man meegenomen naar het vrouwtje maar het vrouwtje ging het niet worden. Ik naar de Intratuin waar ik regelmatig kom om te vragen of zij aan een vrouwtje kunnen komen. Kijken ze naar mijn baaragaam zeggen ze dat ik een vrouwtje heb en dus geen mannetje...........

Ik bij de vrienden van mij gekeken of de andere baardagaam van mij (die bij mn vrienden) een mannetje of vrouwtje is. Dat is wel een mannetje. Ik heb de man een paar dagen nu weer bij mn vrouwtje gezet maar het is weer alleen bijten in de nek en staart dus gaat hij weer terug naar mn vrienden.

 

Nu heb ik een vraagje of iemand toevallig een vrouwtje weet of een over heeft van ongeveer een jaar voor mijn vrouwtje. Ze is licht van kleur (zie foto) en ik zou ook graag een lichte erbij willen.

 

Ik hoop dat iemand mij hierin kan en wil helpen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al een gepast vrouwtje gevonden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×