Jump to content
Wil

Na een rot maand Maart.

Recommended Posts

Ben ik er weer,

Na het verliezen van een goede vriend van me zoon 19 jaar , Die begin van maart werd doodgestoken , en stierf in mijn zoon zijn armen, is ook 23 maart me moeder overleden, ik heb het echt wel voor me kiezen gehad, Maar probeer nou wel alles weer op te pakken. Spyke groeit erg hard en zijn terarium is ook blijven liggen, er is wel wat aan gedaan maar niet veel . Geld is op en wachten op vakantie geld voor de ramen en rails , Ik zal deze week nog even wat foto`s plaatsen van de dieren hier .

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Jullie hebben het inderdaad zwaar gehad de afgelopen weken.

 

Doe het maar rustig aan, en nogmaals veel sterkte.

 

Groetjes Marc en Berlinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt een beetje laat maar toch veel sterkte toegewenst!  Een tegenslag komt nooit alleen...  Spijtig genoeg...  We hebben hier de voorbije tijd ook alweer enkele tegenslagen te verwerken gekregen.  Maar inderdaad, herpakken moet je doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel, je heb het niet voor het zeggen wat er voor bij je pad komt, maar zitten gewoon naren dingen bij, en dat moet je een plekje geven en door gaan hoe hart het leven ook is, Anders ga je er zelf aan onder door en dat is niet de bedoeling toch.

Ik ben nou bezig me een site alleen van de dieren hier, Word al leuk, maar blijf hier ook plakken hoor hahahaha

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×