Jump to content
tom verbraeken

Zaterdag 20 Februari: E.h.b.o. Voor Kameleons

Recommended Posts

      • daaffiche.jpg

Wij, bestuur Doelgroep kameleons, laten weten dat we ons lustrumjaar gaan starten met een knaller. De traditionele voordracht in februari moet dit jaar een voltreffer worden.

We hebben hiervoor een autoriteit op reptielengebied weten te strikken: Dr. Luc Lambrechts. Voor de enkeling bij wie de naam geen belletje doet rinkelen: hij is de man die Mozart van een penis verloste.

Neen, niet Wolfgang Amadeus, maar de leguaan van Aquatopia, die met een voortdurende erectie zat en die niet meer tot de voortplanting in staat was. Doordat Dr. Lambrechts het hinderende object weg nam, is Mozart met zijn andere penis terug geschikt voor de job.

 

Dr. Lambrechts gaat ons uitleggen wat we zelf kunnen doen als noodhulp of in afwachting van een bezoek aan de dierenarts.

We zullen te weten komen welke symptomen een dringende bijstand vereisen en welke eigenaardige gedragingen toch niet verontrustend zijn.

Kortom: we krijgen een gratis cursus EHBO aangeboden.

 

Het is echter NIET de bedoeling dat er dieren meegebracht worden om te laten onderzoeken!

 

De voordracht gaat specifiek over kameleons, maar de meeste aandoeningen komen natuurlijk ook voor bij andere reptielen.

 

We hebben terug voor Hemiksem gekozen als locatie. De zaal is "d'oude boekerij" en ligt in de Heiligstraat, naast nummer 4. Zaterdag 20 februari is de datum die je in het rood moet aankruisen. Je kan binnen vanaf 15 uur en de dokter begint zijn uiteenzetting om 16 uur. Iedereen mag gratis binnen.

En voor de mensen die de weg nog niet kennen naar ons lokaal, volgt hier een kort overzicht.

plantv5.gif

 

Je neemt de a12 en slaat aan mc-donalds af richting hemiksem,

dan volg je de weg tot aan de lichten en sla je rechtsaf,

deze weg blijven volgen tot aan het kruispunt en rechtsaf,

dan linksaf en naast de appertement nr 4 is de zaal.

 

Wij hopen jullie massaal te mogen ontvangen op onze eerste Doelgroep Kameleons activiteit!

 

Met vriendelijke groeten,

Het Bestuur van Doelgroep Kameleons

www.doelgroepkameleons.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

EN OF WE ER ZULLEN BIJZIJN :cheer::cheer:

 

ZOALS STEEDS EEN ZEER INTERESANTE NAMIDAG

 

 

GROETJES

ERWIN&SONJA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onze activiteiten zijn steeds vrij(gratis) te bezoeken en zijn dus voor iedereen!

Wij hopen jullie massaal te mogen ontvangen op onze eerste activiteit van ons vijf jarig bestaan!

 

Mvg,

Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel vergeten zeggen dat er NOOIT en einduur bijstaat Tom :D:D

 

zet 30 reptielenliefhebbers bij elkaar,zorg dat er een toog te berijken is,en je hoefd niet meer te denken op een deftig uur thuis te zijn

 

zeer leerzaam deze activiteiten :rolleyes::rolleyes: (als je de dag nadien nog weet wat er gezegd is tenminste :(<_<;) )

 

dus!!!!!!

wie zijn vrouw heefd meegenomen ,,,is nog nooit te laat thuisgekomen B)B)

 

zeker aan aanrader ,altijd veel bij te leren

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik zou er ook wel eens van de partij willen zijn.

 

Maar kamp met tijdgebrek, bovendien een toog in de buurt is te gevaarlijk

voor mij. :lol:

 

Voor iedereen die gaat veel plezier toegewenst. :rolleyes:

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den toog is aanwezig en het bier staat koud(andere dranken natuurlijk ook).

Iedereen is welkom en probeer zeker op tijd te komen want ik heb vernomen dat er vele bezoekers gaan komen.

 

Mvg,

Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons is nog plaats in de wagen voor geintereseerden

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wijziging adres

 

Wegens dubbel boeking van de zaal zijn wij genoodzaakt om eenmalig uit te wijken naar het volgende adres:

 

Naast Lindelei 199 in Hemiksem

Dit is waar je normaal het kruispunt rechts gaat gewoon rechtdoor ,op dezelfde afstand als het vertrouwde zaaltje.

Wij zullen zorgen voor pijlen naar de nieuwe locatie.

Verder zal er iemand aan de oude zaal staan(van 15u00 tot 16u00), om de mensen die dit niet gelezen hebben de juiste weg te wijzen.

We verontschuldigen ons voor het ongemak ,maar dit hadden we niet zelf in de hand.

 

Mvg,

Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net terug van een zeer leerrijke namidag

 

Dr. Luc Lambrechts verzorgde de uitleg bij de dias,die zeer specefiek,en duidelijk niet voor de zwakste magen waren bedoeld

 

de zeer duidelijke uitleg over verschillende problemen,en eventuele oplossingen waren antwoorden op vragen waar velen mee zaten

 

pluim voor de organizatie

(de blijven plakkers waren er niet :rolleyes:<_<:rolleyes: )

 

dus lekker vroeg terug thuis

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ik er ook niet bij kon zijn :(

Zat hier eigenlijk met wat vragen voor Dr Lambrechts, maar dit zal door de tijdgebrek en de drukte hier jammer genoeg moeten wachten.

Het is toch veel persoonlijker als je je vragen mondeling kan stellen dan via mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Erwin en andere die er geraakt zijn!

Het was zeker de moeite en voor herhaling vatbaar.

Over herhaling gesproken...we hebben na de voordracht met Luc nog even nagepraat en er komt zeker nog een vervolg!

 

Mvg,

Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat wel op tijd weten wanneer dit gebeurd Tom zodat ik een vervanger kan zoeken om het werk hier over te nemen maar heb Erwin gestuurd om mij op de hoogte te brengen h

Share this post


Link to post
Share on other sites
(de blijven plakkers waren er niet :rolleyes:<_<:rolleyes: )

 

dus lekker vroeg terug thuis

 

Heb geprobeert om er te geraken maar al was ik begonnen om 06h00 dan was ik nog niet klaar , bij dit bedoel ik dat ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
(de blijven plakkers waren er niet :rolleyes:  <_<  :rolleyes: )

 

dus lekker vroeg terug thuis

 

Heb geprobeert om er te geraken maar al was ik begonnen om 06h00 dan was ik nog niet klaar , bij dit bedoel ik dat ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×