Jump to content
mike&melissa

Poster Repti-farm ?

Recommended Posts

hallo

In de dieren winkel waar ik altijd ga hebben ze ook reptielen .

heb al paar keer gehad dat ik der ben dat der iemand iets vraagt over een baardagaam of een luipaardgekko , dat de persoon die er werkt die dan tegen mij laat praten omdat ik meer ervaring heb dan hem ( hij weet dat ik met baardagamen bezig ben , vroeger ook luipaardgekko ), nu was mijn vraag of je nergens aan de poster van repti farm geraakt dan kan ik die daar ophangen en de site extra kan promoten en de mensen ergens heen kunnen met meerderen vragen . ( posters of stickers )

 

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo beste ,mag ik zo vrij zijn te vragen waar jij het nodige haalt .Ik ben van Sint-Niklaas .Hier zijn twee winkels ,en ik ga ook in Hamme bij Lizard .

Maar ik kijk graag overal eens rond ,en vermits Lokeren jouw stek is ,kan het misschien niet te ver weg zijn om daar ook eens te gaan zien .

 

mvg yves

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo beste ,mag ik zo vrij zijn te vragen waar jij het nodige haalt .Ik ben van Sint-Niklaas .Hier zijn twee winkels ,en ik ga ook in Hamme bij Lizard .

Maar ik kijk graag overal eens rond ,en vermits Lokeren jouw stek is ,kan het misschien niet te ver weg zijn om daar ook eens te gaan zien .

mvg yves

Sint-Niklaas is toch niet zo ver van Hulst, waarom bestel je bij Marc van Reptie-Farm niet, je hoeft er zelfs je deur niet voor uit als je online besteld.

 

In de dieren winkel waar ik altijd ga hebben ze ook reptielen .

heb al paar keer gehad dat ik der ben dat der iemand iets vraagt over een baardagaam of een luipaardgekko , dat de persoon die er werkt die dan tegen mij laat praten omdat ik meer ervaring heb dan hem ( hij weet dat ik met baardagamen bezig ben , vroeger ook luipaardgekko ), nu was mijn vraag of je nergens aan de poster van repti farm geraakt dan kan ik die daar ophangen en de site extra kan promoten en de mensen ergens heen kunnen met meerderen vragen . ( posters of stickers )

Ik weet niet of ze in een dierenwinkel het zo leuk zullen vinden om reclame te maken voor Reptie-Farm, de online shop is namelijk flinke concurentie, maar je kan het natuurlijk altijd vragen.

Stickers heeft Marc en onlangs waren er ook flyers.

De site en bijhorend forum promoten is natuurlijk altijd leuk meegenomen.

Ook fijn te horen dat je op deze korte tijd al heel wat ervaring hebt dankzij het forum.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo beste ,mag ik zo vrij zijn te vragen waar jij het nodige haalt .Ik ben van Sint-Niklaas .Hier zijn twee winkels ,en ik ga ook in Hamme bij Lizard .

Maar ik kijk graag overal eens rond ,en vermits Lokeren jouw stek is ,kan het misschien niet te ver weg zijn om daar ook eens te gaan zien .

mvg yves

Sint-Niklaas is toch niet zo ver van Hulst, waarom bestel je bij Marc van Reptie-Farm niet, je hoeft er zelfs je deur niet voor uit als je online besteld.

 

In de dieren winkel waar ik altijd ga hebben ze ook reptielen .

heb al paar keer gehad dat ik der ben dat der iemand iets vraagt over een baardagaam of een luipaardgekko , dat de persoon die er werkt die dan tegen mij laat praten omdat ik meer ervaring heb dan hem ( hij weet dat ik met baardagamen bezig ben , vroeger ook luipaardgekko ), nu was mijn vraag of je nergens aan de poster van repti farm geraakt dan kan ik die daar ophangen en de site extra kan promoten en de mensen ergens heen kunnen met meerderen vragen . ( posters of stickers )

Ik weet niet of ze in een dierenwinkel het zo leuk zullen vinden om reclame te maken voor Reptie-Farm, de online shop is namelijk flinke concurentie, maar je kan het natuurlijk altijd vragen.

Stickers heeft Marc en onlangs waren er ook flyers.

De site en bijhorend forum promoten is natuurlijk altijd leuk meegenomen.

Ook fijn te horen dat je op deze korte tijd al heel wat ervaring hebt dankzij het forum.

 

Grtzzzz :D Jo

Ik zal dat eens bekijken beste .Maar is het wel haalbaar om voor 4 baardagmanen levend voesel te bestellen vermits je in belgie telkens voor minstens 20 euro gelijk moet bestellen .(in leven houden zie je ) Als je er in begin wat andere spullen bijbesteld is dat natuurlijk wel te doen .De prijzen zijn in ieder geval voordelig .Kun je ook in Hulst spullen gaan ophalen die je besteld ??????

 

grt yves

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo beste ,mag ik zo vrij zijn te vragen waar jij het nodige haalt .Ik ben van Sint-Niklaas .Hier zijn twee winkels ,en ik ga ook in Hamme bij Lizard .

Maar ik kijk graag overal eens rond ,en vermits Lokeren jouw stek is ,kan het misschien niet te ver weg zijn om daar ook eens te gaan zien .

 

mvg yves

ik ga in zele het hof te goede . ik haal er juist mijn voedseldieren ( kokers krekels ) de rest haal ik altijd op beurzen . ik ken de persoon daar heel goed dus dit is zeker geen probleem voor de poster , zou het maar doen omdat vele mensen dat daar komen niet op alles een antwoord kunnen krijgen . @ yves momenteel zitten er wel niet veel reptielen .

 

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is inderdaat een reptie-farm poster

het ontwerp komt van Maupie,en is zeer geslaagd

 

in hoe meer winkels deze hangd hoe beter

 

reptiefarmposter.jpg

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
er is inderdaat een reptie-farm poster

het ontwerp komt van Maupie,en is zeer geslaagd

 

in hoe meer winkels deze hangd hoe beter

 

reptiefarmposter.jpg

 

groetjes

erwin&sonja

hebt u deze bij u thuis erwin ? want ik heb gene inkt in mijne printer .

anders spring ik wel eens binnen .

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

had er hier thuis :rolleyes:

gemaakt bij het copycenter op fotopapier,en geplastificeerd

 

blijkbaar konden die niet tegen te warm :angry: :angry:

lagen op de verwarming,en blijkt dat het te koud werd met deze dagen,en de verwarming is aangesprongen

 

laat nieuwe maken tegen waneer de beurzen terug beginnen

anders de poster op een memorystick of geheugenkaartje zeggen,en even blokker of cassa binnenwippen

kost een

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×