Jump to content
Sign in to follow this  
Michael Strijbis

Moet Ik Bezorgt Zijn?

Recommended Posts

Hallo

Ik heb mijn baardagaam nu dus 1 dag.

Maar hij wil niet drinken en als die dan bij het waterbakje zit zit die er alleen met 1 voet in :unsure: en als ik dan bijv een stukje appel pak en ik doe dat voor zijn mondje dan likt die zeg maar aan de appel voor derest eet die gewoon lekker wat krekels op een dag met vita totaal erop. hoeveel krekels moet die eigenlijk eten of wat is het beste?

 

En net zoals vanmiddag had die dus diarree met een wit/rose hard stukje erbij dat kan echt niet goed zijn en daar ben ik dus ook bezorgt over. zal er wel even een foto van plaatsen.

 

Ik zal daarom zo snel mogelijk een mest onderzoek laten doen.

 

Wie kan mijn helpen met deze problemen??

 

Mvg Michael Strijbis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Michael,

 

Baardjes drinken bijna nooit uit een schaaltje.

 

Als je jou baardje 1 x per week een badje geeft en liefst iedere dag

wat verse groente of fruit moet je er helemaal geen drinken meer bijgeven.

 

Laat zeker een mestonderzoek doen.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat witte stukje dat je zegt is er altijd bij, maar diaree is zeker niet goed...

zoals mark al zei , zeker een mest onderzoekje laten doen...( toch geen gewone sla gegeven??)

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat witte stukje dat je zegt is er altijd bij, maar diaree is zeker niet goed...

zoals mark al zei , zeker een mest onderzoekje laten doen...( toch geen gewone sla gegeven??)

 

groeten

Dat dacht ik dus ook inderdaad en nee heb haar nog helemaal geen sla gegeven en wat voor sla moet ik anders geven?

Ik geef haar kleine stukjes appel en steppekrekels.

 

Groetjes Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat witte stukje dat je zegt is er altijd bij, maar diaree is zeker niet goed...

zoals mark al zei , zeker een mest onderzoekje laten doen...( toch geen gewone sla gegeven??)

 

groeten

Dat dacht ik dus ook inderdaad en nee heb haar nog helemaal geen sla gegeven en wat voor sla moet ik anders geven?

Ik geef haar kleine stukjes appel en steppekrekels.

 

Groetjes Michael

aan een appel gaan ze likken, die eten ze hier ook niet op...

 

gewone sla krijgen ze diaree van, soms geen ik eens ijsbergsla ... van groeten gaat mijn voorkeur uit naar witloof, andijvi en chineese kool, zijn ze ook zot van.

 

hier gaan ze 1x in de week in bad voor hun vocht. je moet daar ook niet speciaal iets voor gaan kopen, normaal heb je toch een grote kom ergens staan . dat gebruik ik hier.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat witte stukje dat je zegt is er altijd bij, maar diaree is zeker niet goed...

zoals mark al zei , zeker een mest onderzoekje laten doen...( toch geen gewone sla gegeven??)

 

groeten

Dat dacht ik dus ook inderdaad en nee heb haar nog helemaal geen sla gegeven en wat voor sla moet ik anders geven?

Ik geef haar kleine stukjes appel en steppekrekels.

 

Groetjes Michael

aan een appel gaan ze likken, die eten ze hier ook niet op...

 

gewone sla krijgen ze diaree van, soms geen ik eens ijsbergsla ... van groeten gaat mijn voorkeur uit naar witloof, andijvi en chineese kool, zijn ze ook zot van.

 

hier gaan ze 1x in de week in bad voor hun vocht. je moet daar ook niet speciaal iets voor gaan kopen, normaal heb je toch een grote kom ergens staan . dat gebruik ik hier.

 

groeten

Die van mij eet de stukjes appel gewoon op hoor ;)

Maar misschien dat die daarom diarree had ik ga sowieso een mestonderzoek doen.

 

Bedankt iedereen en ik hou jullie op de hoogte

 

Groetjes Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×