Jump to content

Recommended Posts

Hallo, Me eerste bericht aan jullie, Zoals jullie weten ben ik op 10 Oktober hier komen wonen, Maar ja meer geslapen dan kijken waar ik woon, Af en toe werd ik gepakt en even lekker opgewarmt, Maar omdat ik erg bang ben, en veel bibber, mag ik onder haar trui zitten, en ja daar voel ik me wel veillig, Kan alles zien, en ze is erg lief, Vind het ook niet leuk dat ik er weer onderuit moet, Daag veilligheid, Hallo wereld. Ik eet ook bijna niets, Ik was toen ik kwam 283 gram, en nu 289 gram, Vandaag ben ik dus zelf uit me slaapholletje gekomen, Vrouwtje was wel blij, Heb me aandacht dan wel gehad, De zon was er vandaag ook, Dus met een warmtemat en handoek, kon ik is kijken waar ik was, en van de zon genieten, Hier dan ook een foto van mijn, Tja ik moet wel aankomen, heb te veel vel over, Hoop op Phinixwormen donderdag.

 

img_12584845181177.jpg

 

Maar dat komt wel goed, Na een poosje alleen te hebben gezeten, wilde Yello ook wel komen kijken waar ik was. Dus hij kwam erbij zitten, en hebben samen in de zon gezeten, en we zagen vanalles, Is een drukke straat hier..... Yello die eet elkedag wel was, hij woog 316 gram em is nu 351 gram, Hij gaat goed, maar dat kan je wel zien op deze foto.

img_12584845091177.jpg

 

Maar het komt met mij wel goed hoor, Als ik uit me rust ben, ga ik wel weer eten..

 

 

 

Zo na z`n dag ben ik toch wel moe geworden, en heb nou een ander plekkie genomen om te slapen, Moest wel eerst me plekkie maken voor ik lekker lag, maar ik slaap nu , en Yello ook.

 

 

 

Tot de volgende dagboek,

 

 

 

Lik Luckie en Yello

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheer: Altijd fijn om te lezen dat het goed met ze gaat.. Ja ik zie je een donderdag wel weer.

:P Groetjes Conny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×