Jump to content
gummy

Beurs Gent

Recommended Posts

Was een leuke beurs en deze is reeds 2 maal geplant voor volgend jaar in maart en november als ik het goed begrepen heb ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het was wel een heel gezellige beurs .

Veel leden tegen gekomen .

 

en @ erwin

 

Je hebt echt een hele mooie uil .

Was echt prachtig om te zien .(een heel schone duif zoals u zelf zei :lol: )

 

 

groetjes nick en liesbeth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook gisteren langs geweest, maar we zijn wel maar om 14 uur aangekomen en mede daardoor zal ik wel veel mensen ontlopen zijn.

De eerste indruk van de beurs viel wel wat tegen, daar er nog heel wat standruimte vrij was en de commentaar die ik hoorde was weer meer een kijkbeurs.

Achteraf viel deze beurs persoonlijk heel goed mee, daar je rustig alle standen kon bekijken en ook met de standhouders een leuke babbel kon houden.

Dus geen gedrum om een glimp op te vangen, maar een rustige wandeling waardoor je alles kon bekijken.

En ik moet zeggen dat ik wel mooie dingen gezien heb, de stand van de Ieren http://www.wheredragonsdwell.com/dragons.html

hadden wel hele mooie gekleurde baardjes bij, maar ook andere reptielen waren er in al hun pracht en glorie te bewonderen.

Dus ik moet zeggen dat ik wel wat heb staan watertanden, maar heb het maar gehouden waarvoor ik gekomen was en dat was voedseldieren (bij den tjech), vitaminen en mineralen en nieuwe Tl verrlichting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jo, klopt van die baardjes! Die waren super, hadden we centjes bij hadden we er misschien nog eentje aangekocht alhoewel het hier goed vol zit. SPijtig dat we je niet gezien hebben, wij zijn rond half 2 doorgereden daar ons paggadderke moest eten...

 

@Erwin, bedankt voor het compliment... Het is een schatje ook en inderdaad Tom heeft er goed werk van gemaakt :lol:

Er zal nog wel eens een beurs komen waar we kunnen bij kletsen, trouwens, gingen jullie is geen bezoekje brengen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben ook gisteren langs geweest, maar we zijn wel maar om 14 uur aangekomen en mede daardoor zal ik wel veel mensen ontlopen zijn.

De eerste indruk van de beurs viel wel wat tegen, daar er nog heel wat standruimte vrij was en de commentaar die ik hoorde was weer meer een kijkbeurs.

Achteraf viel deze beurs persoonlijk heel goed mee, daar je rustig alle standen kon bekijken en ook met de standhouders een leuke babbel kon houden.

Dus geen gedrum om een glimp op te vangen, maar een rustige wandeling waardoor je alles kon bekijken.

En ik moet zeggen dat ik wel mooie dingen gezien heb, de stand van de Ieren http://www.wheredragonsdwell.com/dragons.html

hadden wel hele mooie gekleurde baardjes bij, maar ook andere reptielen waren er in al hun pracht en glorie te bewonderen.

Dus ik moet zeggen dat ik wel wat heb staan watertanden, maar heb het maar gehouden waarvoor ik gekomen was en dat was voedseldieren (bij den tjech), vitaminen en mineralen en nieuwe Tl verrlichting.

waar stonden die Ieren,waren dat die naast erwin

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar stonden die Ieren,waren dat die naast erwin

Inderdaad dat was de stand naast E&G Dragons ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar stonden die Ieren,waren dat die naast erwin

Inderdaad dat was de stand naast E&G Dragons ;)

darom die die zo knalrood waren :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de eerste keer dat ik geweest ben, vond ik het zeer goed.

De baardjes van erwin mochten er gerust zijn, zijn stuk voor stuk prachtdieren.

En die van de stand ernaast mochten ook gezien worden.

Hoewel ik geen verstand heb van baardjes vond ik het toch zeer mooie dieren.

 

Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

was voor ons ook eerste maal dat we op reptielen beurs waren en vond de sfeer er wel tof

en belangrijkste was dat ik 2 mooie diertjes mee huiswaarts nam

groetjes johnny en daisy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×