Jump to content
Nath86

Onze Kammie Is Niet Meer

Recommended Posts

Vanochtend kwam ik in de kamer en zag ik onze lieve Kammie dood liggen in zn terra.

 

Gister vonden we al dat hij er ineens heel slecht uitzag.

Hij was mager maar goed op kleur, maar zn helm stond scheef en zn oogjes lagen diep in de kassen, en we konden hem over zn hele lijf aaien wat normaal echt niet kon.

We wisten dat het wel einde verhaal zou zijn, en vanochtend was het dus zo :( :(

 

We weten niet hoe oud hij is geworden omdat we hem van iemand hebben overgenomen.

Hij heeft een stressvol leven gehad en in de 6 maanden dat hij bij ons was is hij volledig opgeknapt en tot leven gekomen.

Helaas heeft hij hier maar een paar maanden van kunnen genieten.

Ook kregen wij het voor elkaar om het bange dier een beetje handtam te krijgen, en genoot hij ervan om door de hele woonkamer te crossen.

 

We gaan hem verschrikkelijk missen, hij was echt onze Kammie.

 

Groetjes Nathalie en Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer

sterkte met het verlies

 

is meschien een troost,de laaste maanden waren zijn beste

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel jammer. Fijn dat hij bij jullie toch een goede thuis gevonden had

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte!

 

Spijtig om een dier zo snel te verliezen waar je alles voor gedaan hebt!

Jullie Kammie zal heel blij geweest zijn bij jullie en heeft nog een goed leven gehad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

allereerst sterkte met het verlies,het blijft toch vreselijk om een dier te verliezen.

maar het dier heeft z,n laatse maanden het toch goed gehad,dat is toch ook weer een troost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte met dit verlies.

 

Groeten

Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel spijtig,mijn schatke heeft ook een tamme gehad loopte door heel het huis,en ok als bij u kam schuin enzo en ingevallen ogen

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig om te horen en veel sterkte met het verlies ervan.

Dit is het probleem met kameleons , vandaag zitten ze goed en morgen ineens niet meer en wanneer men dit vaststeld is het reeds te laat voor deze dieren en is het in de 99% van de gevallen reeds te laat om aktie te ondernemen , spreek uit ondervinding want heb hier meerdere kameleons zitten en dan mag je ze nog de beste verzorging geven die je je maar kan inbeelden het blijven geen gemakkelijke dieren :(

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke en droevige periode.

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de lieve berichtjes.

 

We vinden het heel gek om het terra leeg te zien hij heeft helaas nooit van mijn nieuwe hok wat we aan het bouwen zijn kunnen genieten.

 

Hij heeft het goed gehad en lekker mogen genieten van alles om hem heen.

 

 

Groetjes Nathalie en Arthur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit onderzoek van de dierenarts is gebleken dat het dier ernstige bloedarmoede had. Ik heb verder niet gevraagd wat de andere ziektes waren die hij had schrok hier al genoeg van en wil het geld er ook ff niet voor missen, krijg m er toch niet mee terug :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×