Jump to content
Sign in to follow this  
Saratjeuh

Kikker Of Pad?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Een collega van Tom vertelde dat ze onlangs bezoek gehad hebben van een kikker of pad. Hij had er foto's van genomen en daarom plaats ik ze eens op het forum om te zien of iemand hier weet wat het is.

 

Nu heeft hij denken wij ook rijst op zijn rug, dus hoe hij daar aan gekomen is? Misschien op bezoek geweest bij mensen die aan het eten waren toen het nog mooi weer was, is wel een raar zicht :huh:

 

KikkerRonny.jpg

 

KikkerRonny2.jpg

 

GRoetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is volgens mij een pad maar dat is geen rijst hoor dat zijn parasieten,ik denk vlieglarven,die is ten dode opgeschreven

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aaah, oei, en ik die dacht dat het dier rijst op zich had, ook slim van mij... :huh:<_<

ja maar ik zie het niet zo goed he de foto is was klein ma denk dat het parasieten zijn,soort lintwormen ofzo,maar op de 2de foto zie je ook dat de ogen ingevallen zijn denk dat hij toen al dood was,heb ook is een pad gehad en daar had een vlieg eitjes in die neus gelegd,maar dat is ni mooi om te zien hoor

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons zat er gisteren avond ook een aan de achter deur.

 

We hebben de rakker een beetje verder in de bosjes gezet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij vonden ook al dat hij er niet goed uit zag...

 

@Labella: wij komen dit hier in onze tuin ook regelmatig tegen, maar wij wonen vlak aan een wei en bos met vijvers.

Leuk altijd dat ze een bezokeje brengen en we zorgen er dan ook voor dat de hopnd ofzo ze hier niet in de gaten krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik met men hond buiten ga wandelen en het is vochtig weer

moet ik oppassen waar ik loop

hier zit het vol met kikkers en padden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×