Jump to content
Nath86

Vanwege Crisis Baan Kwijt

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag kwam mij baas met het nieuws dat het zo slecht gaat met het bedrijf dat zijn secretaresse een luxe was die ze niet meer konden permitteren.

Dat houdt dus in dat ik per 1 sept mijn baan kwijt ben.

Wat dus inhoudt dat mijn vriend en ik niet meer kunnen gaan samenwonen in ons nieuw gebouwde huis, en dat ik dus mijn baardjes weg zal moeten doen, dit omdat ik het gewoon echt niet meer kan betalen.

Ik zal heus wel weer een andere baan krijgen, maar ik denk niet meer dit uurloon wat ik nu heb.

Doet me verschrikkelijk pijn mn hele wereld stort in, en ik moet nu echt keuzes gaan maken wat wel en niet kan, en dan zijn mn katten me toch iets dierbaarder dan mn baardjes, het gaat me echt aan het hart en heb ook al vrienden gevraagd me te helpen, maar ook die hebben het financieel niet breed :( :(

 

Ik heb dus 5 baardjes zitten 4 vrouwen en 1 man.

Dus als iemand ze een goed thuis zou willen geven.

De baardjes zijn gratis af te halen, en indien iemand een terra erbij wil vraag ik er wel wat voor maar dat hangt af van het terra.

 

Ik hoor het graag :( ik wil nl het allerbeste voor mn "kindjes"

 

Liefs Nathalie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afschuwelijk gewoonweg ! :(

 

Ik heb het geluk dat ik onmisbaar ben (& Anvil ook) want kan me niet inbeelden hoe het zou zijn om zomaar je ontslag te krijgen!

 

Het komt wel goed, je baardjes zullen ook wel weer een nieuwe thuis vinden :)

 

Sterkte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke kleurslag?

 

Groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwaar kl.........,een zware opdoffer

 

LEVEN MET U MEE

 

de baardjes vinden zeker een goede thuis,

al is het zeer moeilijk om deze moedige beslissing te nemen

herbeginnen kan men altijd,wanneer het jullie iets beter gaat

 

(in geval van nood,waneer er geen goede opvabg gevonden word, kunnen de vier dames hier gratis komen logeren tot het jullie wat beter gaat,ze kunnen gerust in het groot vrouwenterrarium erbij)

 

na regen komt altijd terug zonneschijn

 

sterkte

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zeer spijtig nieuws! Een hele klap die je te verwerken krijgt!

 

Zoals Erwin aangeeft, na regen komt zonneschijn!

 

De baardje zullen een goed huisje vinden en hopelijk is alle ellende snel terug voorbij!

Share this post


Link to post
Share on other sites
zwaar kl.........,een zware opdoffer

 

LEVEN MET U MEE

 

de baardjes vinden zeker een goede thuis,

al is het zeer moeilijk om deze moedige beslissing te nemen

herbeginnen kan men altijd,wanneer het jullie iets beter gaat

 

(in geval van nood,waneer er geen goede opvabg gevonden word, kunnen de vier dames hier gratis komen logeren tot het jullie wat beter gaat,ze kunnen gerust in het groot vrouwenterrarium

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Erwin,

echt super lief, ik ga eens kijken of ik nog wat kan doen voor mn dieren en dan neem ik ff contact met je op.

Was er vanochtend gewoon ontroerd van, het wordt een moeilijke tijd die wel allicht wel doorkomen maar ja het komt nu wel rauw op ons dak...

 

Ik houd jullie op de hoogte in iedere geval bedankt voor de lieve reacties :D doet me goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke kleurslag?

Ik heb ook plaats voor de dames en kan plaats maken voor meneer

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote hoor!

misschien kan je ze even bij erwin parkeren,anders kunnen er hier ook wel even wat dametjes logeren,opnieuw starten is makkelijk gedaan strakjes,maar om nu je schatjes weg te moetten doen!

heel veel sterkte,en hou moed!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tim, ik heb 5 "gewone" baardjes dus wildkleur, de man met heel veel oranje en 1 van de vrouwen is heel erg geel. Maar ondanks dat gewoon wildkleur.

 

Het koppel dat ik zojuist noem heeft al voor prachtige nakweek gezorgd :D heel oranje en in het licht worden ze geel, super lief!

 

Gr Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kloteuh seg , ja heb dit op 1 mei ook meegemaakt .... Veel sterkte en echt een mooi gebaar van erwin , en zo kan je ze later terug gaan ophalen en weet je zeker dat ze in goede handen zijn ...

 

Mzzls en succes met vinden van nieuwe job , ikzelf heb 2 maanden gezocht en uiteindelijk maar deeltijds bij den blokker nu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte zeg, dat is ook wat, je was zo fanatiek gelukkig dat hier mensen zijn met een goed hart, respect daarvoor

 

sterkte ermee hopelijk kan je in toekomst nog je hobby weer oppakken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baardjes zijn uit logeren bij Erwin.

 

Erg blij mee dat ik ze niet definitief weg hoef te doen!!

 

Nog geen zicht op iets nieuws, mag wel voor mindere uren dan bij het bedrijf blijven tot eind van september, dus dat scheelt al iets maar ja dan nog sta ik 1 okt op straat... Maar heb nu wel ff de tijd om iets te zoeken, dus als iemand een bedrijf weet in Zeeland die een vacature open heeft staan voor secretaresse hoor ik het graag.

 

 

 

En nu weet ik zeker dat er mensen met name mannen ;) hier zullen zijn die zeggen dat ik hun secretaresse mag worden wahahaha.

Bijvoorbaat dank dan he haha..

 

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij dat je een goeie oplossing hebt gevonden bij Erwin!

Hopelijk komt het snel weer goed met het werk en kunnen de baardjes snel weer terug bij jou!

Het is niet makkelijk als je jou werk kwijt geraakt, ik heb het maanden geleden ook meegemaakt!

Hopelijk is de "crisis" snel voorbij!

Veel succes met de zoektocht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super opgelost Erwin ! Complimenten vanuit Friesland !!!

 

@ Nathalie,

Veel sterkte de komende tijd .. helaas gaat deze crisis bij weinig mensen de deur voorbij.

 

Mvg.Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hoi allemaal,

 

Ik heb gister mijn lieve lieve baardjes weer opgehaald bij Erwin.

 

Ik wil hem bij deze ook zow bedanken voor alle liefde die hij mijn beestjes heeft gegeven in de tijd dat ik het even niet kon.

Ik heb inmiddels mijn baan kunnen houden voor een jaar, ik ben welleswaar terug gegaan in het aantal uren van 40 naar 24 maar heb nog wel mn baan!

Dus mn meisjes konden terug komen.

 

En mijn vriendin Kirsten besloot om 2 baardjes terug te nemen die ze begin dit jaar had gebracht want de liefde voor de 2 meiden bloeide helemaal op gister :D

 

Kortom, dankzij ERWIN hebben we het kunnen redden en de dieren kunnen behouden.

Duizen maal dank!! Ik kom gauw een keer koffie doen!!!

 

Lieve groetjes Nathalie en Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×