Jump to content
Sign in to follow this  
MiNi

Terrariumkast

Recommended Posts

Jow ,

 

Heb weer eens een vraagje , aangezien ik nu ong. keine maand geleden 2 kleintjes bij erwin ben gaan halen , alle 2 dezelfde nest en de eene duidelijk de bovenhand heeft , wat voedsel betreft toch . Er zijn geen tekenen van agressie ofzo . Maar de eene is al dubbel zo lang als de andere en dikker ... Dus aangezien ik nog wat hout overheb van d vorige terra ga ik dan maar eens een kast maken , allheez ja de kast staat al ineen met ons reserve terra erin , maar die is eigenlijk voor de slangen bedoeld omdat hier geen klimmogelijkgeden zijn , en maar 1 lampaansluiting ...

 

Nu men vraagje , aangezien ik niet met valse plafond wil werken <_< vroeg ik me af of ik de verluchting ook in de achterwand vanboven kon plaatsen ?? Afmetingen zijn 80x45x50 (lxbxh)

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ,

 

Ja aangezien niemand heeft gerageerd op men vraag ben ik er vanuit gegaan dat dit ook goed is ... Ben eigenlijk wel fier op mezelf en men vriendin :D:P , op 4 dagen was alles af en zitten er nu sinds deze morgend in . Nu met Uv lamp ;) is het echt een groot probleem dat ze ong 1 maand zonder uv hebben gezeten ?? Foto's volgen nog ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je er al foto's opstaan van het terra? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja in een ander bericht ... ;)

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegen de achterwand zal geen probleem zijn he , zolang je maar ziet dat hij dicht genoeg is voor de ontsnappers :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 maand zonder uv kan geloof ik geen kwaad maar dan moet je wel in die periode voldoende vitaminen en mineralen bij het voer geven, erg belangrijk dan zonder dat kunnen er wel ziektes in komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×