Jump to content
Sign in to follow this  
Nath86

Hoeveel Baardjes Max In Terra 1.50?

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Wij gaan beginnen met de bak voor het nieuwe huis ik wil nl een kast maken voor alle terra's bij elkaar, nu wil ik mn vrouwen bij elkaar zetten, kan ik 4 dames bij elkaar zetten in een terra van 1.50 bij 50 bij 50? Of wordt dat te druk?

 

Groetjes nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er hier 3 voor 1m20 op 50 op 60 en ik vind dat een groot maximum. Ik heb nu de pech dat ze totaal niet bij elkaar zitten en graag rondcrossen in de terra... Dus ik zou 4 volwassen vrouwtjes in 1m50 niet zetten..

 

Zelf zijn we aan het kijken voor het probleem ook op te lossen, want we vinden het zelf wat klein ;)

 

3 vrouwtjes in 1m50 kan volgens mij wel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wij hebben hier ook een anatal verschillende terra's staan en ik wil het centraal op 1 plek, maar ik kan maar 5 terra's kwijt op die plek en ik heb er 7 nodig :S

 

Dus vandaar dat we nu alles aan het bekijken zijn....

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je de bak wat hoger maken,dan kunnen ze hoog of laagzitten,dan creeer je ook meer ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind wel dat er 4 in kunnen, meestal liggen ze toch maar lekker op een plateau en heet zijn rustige beeste.

mijn vriendin heeft er 1 van 140x80x50 daar zater er 3 in maar daar kunnen er veel meer in :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind wel dat er 4 in kunnen, meestal liggen ze toch maar lekker op een plateau en heet zijn rustige beeste.

mijn vriendin heeft er 1 van 140x80x50 daar zater er 3 in maar daar kunnen er veel meer in :)

Dat is het hem juist! De onze zijn totaal zo niet en doen niet liever dan links rechts boven en beneden gaan ....

 

Niet ieder baardje is gelijk!

 

@ Anita: inderdaad geen slechte oplossing, door wat hoger te maken cre

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zeg ik ook niet dat ze allemaal gelijk zijn ik zeg ook MEESTAL. was het stukje over rond rennen ff vergeten :P

maar dan nog moet het makkelijk kunnen, als je er maar voldoende plateaus in maakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

de normale aangeraden standaard is,dat elk dier een eigen lamp heeft,maar als je 4 vrouwen bij elkaar zet,en ze verdragen elkaar goed,moet het toch geen probleem zijn. het is slechter om ze maar bij een man te laten zitten,en ze nooit even tot rust kunnen komen.

en ik denk dat de meeste mensen hun dieren ook wel laten loslopen.

maar nath,waarom maak je niet gewoon een wandje met bakken,dan kan je met dubbele bodems schuiven met de maten,wij hebben de hele boel op een eetkamertafel gemaakt,dan heb je 180 lang,en 90 diep,maak je hem tot aan het plafond,en kan je ook nog een leguaantje kwijt.(goed ideetje he!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Anita, heb je een foto?

 

Bn nu wel benieuwd hoe je dat precies bedoelt, want we willen een wandje van 1.70x 2.30 voorzien van bakken in de woonkamer, meer kan en mag ik niet haha.

Want we zitten ook nog met de Kammie van Arthur die ook een nieuwe bak moet hebben die hoog genoeg is, maar ik denk dat ik hem gewoon los laat lopen over takken in de woonkamer, en dan voor de nacht een hok van kippengaas enz, op een plek in de kamer waar het niet tocht enz..

 

TIPS ZIJN WELKOM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wandje002.jpg

 

 

ik heb dit net even gedaan,het ziet er niet uit,maar heb je weel een idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×