Jump to content

Recommended Posts

Hoi Hoi,

 

Nou Angie is alweer aan het boeren en doen :S

Ga dalijk naar de dierenarts met dr.

Neem gelijk van alle dieren ontlasting mee en ook mn zieke halsbandje gaat mee. Zij heeft een soort van schimmel op dr kop dat niet weg wil gaan ik denk dat dit komt omdat ze bij haar vorige eigenaar in een tropisch terra zat ipv een woestijn.

 

Onze anolis daarin tegen eet weer goed ze komt langzaam aan weer op gewicht, wij blij.

 

Dus weer een aantal zieke dieren in ons midden, hoop dat de DA me kan helpen zodat ze er snel bovenop zijn ;)

 

Ik laat het morgen wel ff weten hoe het is gegaan ;)

 

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe was het bij de DA.

Veel sterkte met ze.

 

Groetjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nathalie ;)

 

Dat is me wat daar bij jou met zoveel zieke dieren. :(

Het is zeker bewonderenswaardig van je dat je verwaarloosde diertjes helpt, maar in dat geval blijft het steeds uitkijken dat je geen ziektes overbrengt op je eigen dieren.

Ik raad je dan ook aan om goed hygienisch te werk te gaan en steeds je handen te ontsmetten als je de bakken onderhoud zodat je geen ziektes overbrengt.

In ieder geval veel geluk gewenst en hopelijk valt het nog mee.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hoi,

Nou gister naar de DA geweest.

Orange zoals ze de naam van de DA heeft gekregen onze halsbandleguaan blijkt inderdaad een soort huidschimmel/infectie te hebben, ze heeft zalf gekregen en antibiotica dagelijks 1 druppel voor 10 dagen lang.

 

Angie heeft ook weer antibiotica gehad, de DA kan echter niet verklaren waaron zij zoveel boert en zichzelf opblaasd, het kan zijn door de vele eierleg die ze heeft gehad afgelopen tijd, steeds onbevruchte eitjes want een man heeft ze niet gezien haha.

Dus ben weer een wandelende apotheek.

 

Gelijk ook mestonderzoek van mn andere baardjes en halsbandjes laten doen en alleen Simon mn man had wormen eitjes in zn ontlasting. Dus ook hij moet eraan geloven dat hij " medicijnen" krijgt.

 

Volgende week mestonderzoek van onze kameleon en wateragamen, die zitten nu nog in het huis van mijn vriend.

En dan kunnen we er weer een tijdje tegenaan.

 

@ Jo ja het is een hele klus geweest de verwaarloosde dieren op te lappen, maar Kammie en de wateragaampjes zien er echt goed uit lekker dik aan het worden, mooi op kleur wonden genezen en beginnen ook handtam te worden.

Kortom eindelijk kunnen we zien wat al ons werk voor goeds heeft gedaan...

 

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×