Jump to content

Recommended Posts

hoi ik wou vragen ons meisje heeft ong. 2 maanden geleden aan het graven geweest in haar rots. iedereen dacht dat ze zwanger was maar zij is haar winter rust gaan doen. nu slaapt ze al 1 maand en half .af en toe is ze wakker en kijkt van uit haar rots naar buiten meer doet ze niet. als we haar pakken en daarna terug zetten onder de lamp. dan duurt het even en dan kruipt ze terug haar rot in . nu was mijn vraag mogen wij die rots een paar weken weg nemen of wat moeten we doen? ze wil ook niet goed eten. wie weet er raad

groetjes sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

raar tijdstip om in winterrust te gaan

bij het verlengen van de dagen worden ze meestal actiever

eind september is een meer logische tijd om in rust te gaan

 

zou voor de zekerheid maar bij de dierenarts gaan,om te proberen een meststaal te proberen nemen(beter is als ze zelf ontlast,dan kan dit zo vers mogelijk naar de dierenarts)

indien er geen ontlasting is,even een warm badje proberen,daar doen ze meestal wel hun behoeften

 

mestonderzoek doen wij altijd voor de dieren in rust gaan,zo zijn we zeker dat ze ook gezond terug wakker worden(als er iets te veel inzit,en het kan twee a drie maand woekeren,weet u nooit

 

als ze inderdaad in rust is zou ik zeker het grotje laten staan,en zo veel mogelijk met rust laten

 

hou ons zeker op de hoogte

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×