Jump to content
Sign in to follow this  
Nath86

Huisgecko Overleden

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Zojuist vonden we onze huisgecko dood in het terra, vanochtend leefde hij nog en toen we daarnet gingen kijken lag hij aangevreten door de krekels dood in het terra.

Ik heb m nog eens goed bekeken en hij was wel erg mager :S, en toch was de temp goed in het terra en de luchtvochtigheid.

Ook was er altijd voldoende voer aanwezig.

Erg jammer gezien we hem nog maar een maand hadden :(

 

Gr Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte met dit verlies

het is nooit fijn om een dier te verliezen

maakt niet uit hoe lang je hem hebt

je raakt er toch altijd aan gehecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfft,drama !

was hij al mager?

ik vraag het,omdat als hij tonnetje rond was ,hij ook dik van de wormen zou kunnen geweest zijn.

het veel voorkomende probleem met reptielen is dat ze niet ziek lijken ,wel ziek zijn.

dat hij vanochtend nog leefde,en nu aangevreten is door krekels blijkt dus dat je idd genoeg voerde,te veel eigenlijk.

alleen hadden de krekels nog honger dus!

jammer van het verlies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd spijtig om 1 van je dieren te moeten verliezen :( wens je dan ook veel sterkte toe.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hadden ze nl net gevoerd begin van de avond en toen zag ik het dier niet zitten zoals zo vaak.

Maar ik denk dat ik weet wat het probleem is geweest, de timer was stuk en waarschijnlijk heeft de lamp te lang gedraaid, waardoor hij uit z'n ritme is geweest en daardoor niet at o.i.d. en toen een hongersdood is gestorven :( het kan ook zijn dat de krekels miss iets te groot zijn geweest dat hij niet at... we gaven maatje 5 leek mij klein genoeg...

 

Helaas erg jammer van het dier, en weer een les voor volgende keer, nog beter opletten op de dieren en op het voedsel wat we geven en dat die niet te lang rond lopen....

 

Gr Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×