Jump to content
erwin

Vivarium Beurs 2009

Recommended Posts

Vivarium Beurs 2009 is geweest

 

nog nooit zo een verzorgde beurs gezien

nog nooit zo een professionalisme in een beurs gezien

nog nooit zo een mooie stands gezien

nog nooit zo verwend geweest door een organizatie

 

Het was een eer om er aan te hebben deelgenomen

 

VIVARIUM staat voortaan vet in onze agenda als een must

 

het is,en zal nooit een verkoopsbeurs zijn,maar meer een informatiebeurs ,waar we zeer graag onze medewerking aan verlenen(terug veel mensen gek gemaakt voor onze mooie hobby)

 

veel viel er niet te verkopen en te kopen op reptielen gebied,maar de vraag naar informatie was overvloedig dat zelfs ik :rolleyes: blij was met af en toe een rookpauze , en even te kunnen stil zijn :blink:

 

Dat we er volgend jaar terug zullen zijn is een evidentie,maar dan wel met een nog mooiere stand en nog uitgebreider aanbod aan informatie(zodat er dan niet enkel aan de aquarium liefhebbers mooiste stand troffen moeten geheven worden,maar zeker met de reptielen rekening zal moeten gehouden worden <_< )

onze stand

kaartjesmetnaamvooropbeurzen043.jpg

 

de collega's(en naaste buren)

kaartjesmetnaamvooropbeurzen053.jpg

forum leden

kaartjesmetnaamvooropbeurzen056.jpg

en anderen

kaartjesmetnaamvooropbeurzen055.jpg

 

 

De organisatie van VIVARIUM verdiend een dikke pluim,en de dames die ons van eten en drinken hebben voorzien een volledige kip :rolleyes:

zo een verzorging hebben we nog nooit gehad,de standhouders zijn er verwend met eten en drinken naar believe,al dan niet aan de stand geleverd,en dit alles met de glimlach

 

zoals eerder al vermeld,een eer om er te hebben aan meegewerkt

 

 

groetjes

erwin&sonja :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

enkel als een dame komt vragen welke soort baardagaam die ze zitten heeft zo met beetje rood en groene strepen ...

ik wist niet dat ze dat hier bij ons een mike noemde lol hahahaha

moest me even weg draaien kon men lach niet onhouden dat die vrouw daar mee weg was ook

maar was zeker een heel mooie beurs en voor ons weer een uitstapje e :-)

groetjes nick en liesbeth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt de moeite waard om eens naartoe te gaan en moet Marco ( de organisator ) feliciteren om zo een prachtige beurs in elkaar te kunnen knutselen.

Zoals Erwin al aangaf een dikke pluim voor het vivarium team want ik ken geen enkele beurs ( binnen en buitenland en hebben er al z

Share this post


Link to post
Share on other sites
enkel als een dame komt vragen welke soort baardagaam die ze zitten heeft zo met beetje rood en groene strepen ...

ik wist niet dat ze dat hier bij ons een mike noemde lol hahahaha

moest me even weg draaien kon men lach niet onhouden dat die vrouw daar mee weg was ook

maar was zeker een heel mooie beurs en voor ons weer een uitstapje e :-)

groetjes nick en liesbeth

Naar iedere beurs komen er ook minder begaafde mensen, die graag naar de beestjes komen kijken,en ook met vragen zitten

 

nemen altijd even extra tijd,deze mensen gepast van een antwoord te voorzien.

sommigen waarderen dit zeer,en gaan zeer tevreden weg

anderen zien het als aandacht krijgen en komen na ieder rondje terug met dezelfde vraag

wanneer deze zich zichtbaar en ruikbaar ontlasten ter plaatse,probeer ik hun dit dan ook aan het verstand te brengen iets aan de nare situatie te doen

 

wanneer ze dan nog terugkomen,en alle andere mensen op meters afstand wegjagen ,met dezelfde vraag,zit er niets anders op dan deze mensen beleefd van een antwoord te dienen,voor er gevraagd kan worden (,om hun aandacht te hebben ),om naar huis te gaan

 

als de antwoorden niet altijd juist zijn doet er niet toe, als het beoogde doel maar op een vriendelijke manier bereikt word ,is de hoofdzaak op dat moment

 

Zo blijken we ook een aantrekkingskracht te hebben voor ouders met autistische kinderen,deze blijken op de een of andere manier open te bloeien bij ons en bij onze baardjes

daar maken we dus ook een erezaak van,met extra tijd en hebben er zeer veel voldoening in deze kinderen en vooral de ouders te zien openbloeien

zo zijn er verschillende autistische kinderen die perfect antwoorden via een baardje,waar ze anders nooit zouden antwoorden

met goede informatie bewapend,hebben verschillende ouders ,later een baardje aangeschaft,en alles in een winkel aangekocht

deze komen geregeld op beurzen hun hun relaas doen.

 

dit zijn zalige momenten op een beursdag

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Erwin en Gerrit,

 

Enorm bedankt voor de overdaad aan complimenten. Uiteraard gaan de complimenten zeker niet alleen naar mij uit, maar naar mijn volledige team. Zonder hen was dit alles niet mogelijk geweest.

 

Niet alles liep helaas op rolletjes, maar in zijn totaliteit zijn we dit jaar een stuk blijer met en trotser op hoe alles er bij stond t.o.v. afgelopen jaar.

 

Het was voor ons enorm leuk jullie er bij te hebben; als we er even doorheen zaten was ene bezoekje aan jullie stand weer voldoende om de rest van de dag met een grote grijns door te lopen.

 

We kijken nu al voorzichtig uit naar een eventueel volgende keer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Dit was inderdaad een goede en prachtige beurs.

 

Ben blij dat ik bepaalde standhouders toch heb weten te overhalen om

hier te gaan staan. ;)

 

Op een paar kleine schoonheids foutjes na was dit een zeer goede

georganiseerde beurs.

 

Dus niets dan lof en respect voor het hele team die deze beurs.

hebben mogelijk gemaakt.

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was inderdaad een erg mooie en leuke beurs ben zaterdag even langs geweest. gerrit en erwin waren erg druk dus geen tijd gehad om een praatje te maken maar wel erg veel te zien en ik denk dat er een nieuwe hobby aan zit te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was inderdaad een erg mooie en leuke beurs ben zaterdag even langs geweest. gerrit en erwin waren erg druk dus geen tijd gehad om een praatje te maken maar wel erg veel te zien en ik denk dat er een nieuwe hobby aan zit te komen.

jammer,druk of niet,een praatje kan er altijd tussendoor hoor :D

 

 

dat beurzen een hobby in de hobby is,is voor ons zeker zo ,genieten er enorm van

 

@Marco ,zet ons maar al voor volgend jaar op de lijst

 

MAAR DAN WEL MET DE MAX

HIER MAKEN WE VOLGEND JAAR EEN SPECIAALTJE VAN,MET EEN FORUMDAG

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

van deze beurs zijn nog een paar foto's te vinden

ga hier maar eens een kijkje nemen

www.pbase.com/littleherrie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto's

 

klein d&n neken staat er zeer mooi op met het tijgergezicht :D:D

zelf vind ik er mezelf oud opstaan

 

dank voor de link

 

leuke herrinering :D

 

groetjes

erwin&sonja :

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkige leest ons Serina dit niet

Erwin het is een regenboog :P !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×