Jump to content
Sign in to follow this  
Marv

Aanschaf Van Een 'spin'

Recommended Posts

Hallo spinnenliefhebbers :P

 

Mijn vriendin zit al een jaartje te zagen achter een araneae,

ik hou haar graag willen verassen met een spin, maar zij noch ik hebben ervaring in de al wat grote spinnen.

 

Nu, welke spin is ideaal om mee te starten? Ik had ergens gelezen dat een Brachypelma Smitty een goede starter is? Ik zou het wel zien zitten op een Brachypelma Smitty binnen te halen want ik vind het een prachtig dier.

 

Sinds kort kan je bij Johnny's Petshop in Blankenberge ook spinnen kopen, maar als ik nu een spin aanschaf, moet ik gaan voor een spinnenjong of voor een al wat volwassen exemplaar?

 

Hebben ze veel verzorging nodig zoals vitamienen/uvb/warmte? Eten ze veel? Is een vrouw zachtaardiger als een man?

 

bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

inderdaad een B. smithy is een erg leuk beginners soort.

aller eerst natuurlijk goed lezen dat is voor dit soort niet moeilijk genoeg over te vinden!!

ik zou persoonlijk gaan voor een halfwas of een wat kleiner dier. niet spider-ling of nimf dat is echt heel klein en kwetsbaar. je kunt dat natuurlijk altijd proberen maar beter is een al wat groter diertje te kopen. hoe ze te houden en hoe agressief ze zijn kun je in caresheets terug vinden.

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×