Jump to content
hameete

Hoi Even Voorstellen

Recommended Posts

hoi

 

bij deze wil ik me even voorstellen op het forum. wij ( mijn man, 2 kids en ik) zijn sinds enige tijd besmet met het baardagaamvirus. we zijn met een klein terrarium( 1.00 m) en 2 vrouwelijke baardjes red hypo red ogg en een peach x florida orange) begonnen, maar ja dan ga je naar een reptielenbeurs en daar zie je een mooie citrusdame en die vind je dan toch ook wel heel erg mooi. later hebben we nog een florida orange man erbij gekocht. onze laatste aankoop , een mooie blood dame uit amerika, komt bij arthur( ddi) vandaan. we hebben dus inmiddels ook een terrarium gebouwd van 2.50 m, omdat we ze anders niet kunnen huisvesten. we zijn inmiddels de trotse bezitters van 5 baardjes en hopen er eventueel nog een zesde aan toe te voegen. we hebben namelijk toen we in amsterdam (ddi) waren een hele mooie rode leatherback gezien en ik was op slag verliefd

dus wie weet ..... :cheer:

post-21-1237155231.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom

 

 

mooie verzameling(met smaak :rolleyes: )

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum!

 

Veel lees en post plezier!

 

Mooi terra heb je daar! En ook inderdaad verslaafd aan het virus :rolleyes:

 

Post zeker foto's van je baardjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Welkom :cheer:

Leuk je even voorgesteld te hebben.

Het terra is in ieder geval al een echt pronkstuk :rolleyes:

Succes verder met het virus :)

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum en veel lees en schrijfplezier... Hele mooie terra en als het lukt ook fototjes van de baardjes plaatsen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

foto's zal ik zeer zeker gaan plaatsen. ik moet alleen nog even precies uitvogelen hoe. ik heb het al geprobeert in de fotogalerij maar kreeg er maar 1 foto per bericht bij. nu heb ik wel een reactie terug gehad met handige links om je foto's via foto bucket te uploaden dus dat gaan we eens uitproberen morgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×