Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal :D

 

Ik heb 2 mannetjes baardjes. De ene wat groter dan de ander. De grootste valt vaak de kleine lastig met paar gedrag. Kan ik dit oplossen door er een vrouwtje bij te zetten?

Zou dit het gedrag oplossen of alleen verergeren?

 

 

Groetjes Linda :D

post-1-1236007143.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 mannen bij elkaar, zal ik niet doen.

Als je een vrouw neem dan 1 man eruit, anders vechten ze tot de dood.

 

Let wel op ze he, als ze gaan vechten uit elkaar haalen.

Dat wil je niet mee maaken 2 mannen die vechten.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil helemaal juist... en er is ook een duidelijk verschil qua grootte bij de twee mannetjes... ik zou ze zo snel mogelijk bij elkaar weghalen want anders gaat het kleine mannetje het niet overleven vrees ik!!!! :(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals hierboven ook gezegd uit elkaar houden.

wat is de leeftijd van de baardjes?

want kan ook zijn dat het grotere mannetje het kleintje domineerd waardoor hij minder eten kan nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie snelle reacties!!! :D

 

Als het goed is gaan we morgen een nieuwe terra maken. De 2 mannetjes gaan dan apart. Ik wil wel graag een vrouwtje bij het grootte mannetje zetten. Is er iemand die een lief vrouwtje weet voor mij??

 

 

 

Groetjes Linda :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Linda ,

 

een vrouwtje bijhalen voor 1 van je mannen is geen enkel probleem maar dan zit je nog altijd met hetzelfde probleem en zal je er dus een 3 de terrarium moeten bijnemen want de vrouwtjes worden enkel bij de mannetjes gezet om te paren en dan zitten ze niet meer bij elkaar , als je de dieren tesamen laat zitten zal je vrouwtje enorm gaan afzien want een mannetjue denkt enkel aan paren en je vrouwtje zal dan niet meer met rust gelaten worden met alle gevolg vandien dat ze altijd vol zal zitten zowel van eitjes als van stress ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, dat verschilt.

Wij hebben King en Draco altijd samen zitten en tuurlijk paren ze maar dat is zelden, en sinds kort heb ik een vrouwtje overgenomen van Anita en ligt lekker rustig onder de lamp :)

Maar het kan wel indd zo zijn ja, je moet wel een reserve terra hebben voor het geval dat het parings gedrag te heftig wordt! :huh:

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×