Jump to content

Recommended Posts

Hallo ,weet ben even niet op het forum geweest en dit vanwege bepaalde redenen maar dit moet me even van het hart .Heb net mensen over de vloer gekregen die ik reeds enig tijd ken en wonende zijn in de omgeving van Leuven .Nu ik help deze regelmatig met uitleg en hulp voor de hobby (baardagamen ),deze mensen hebben in het verleden een vrouwtje gezocht voor een mannetje dat ze hadden en ik heb ze dan geholpen via iemand van het forum zodat ze een vrouwtje konden aankopen .Nu toen was het verkocht als hypo vrouwtje,heb het net gezien en dat is helemaal niet het geval is zelfs na een paar jaar net 300 gram en echt niks van kleur op .Nu dat op zichzelf goed is geen reclame op zichzelf maar daar kan ik niks aan doen is niet mijn dier .Waar ik me wel aan erger is dat de mens uiteindelijk met nakweek zit en merkt dat de markt niet echt dat is en ze bijna gratis wegdoet aan een winkel en dan komt het .Hij heeft een tweede nestje en beslist van de eitjes gratis op het internet te zetten om ze niet weer terug uit te broeden .Blijkt dat dezelfde die het vrouwtje verkocht hebben maar dat klaarblijkelijk niet weten reageren op de advertentie en dan komt mijn naam en website ter sprake .Weten die mensen te vertellen dat ze me ook kennen en bewijzen dit door hun website met mijn link door te sturen .Dit alles komt vandaag ter sprake maar ik heb met die mensen helemaal geen contact meer en zijn dus naar hun site gaan zien niks link naar mijn site ??Dus waar komt het op neer dat er kwekers (liefhebbers ) zijn die zich voordoen als en doen alsof en blabla gratis eitjes afhalen en dan waarschijnlijk uitkweken en deze op een beurs verkopen alsof ze van hun zijn .Wat ze daar mee doen maakt me niks uit maar wel dat ze mij er bij vermelden doen alsof wij bevriend zijn iets dat helemaal niet het geval is want ben om bepaalde redenen daar niet meer welkom .En dit zijn nu van die verhalen die onze hobby kapot maken doen alsof en dan nog liegen ook om iets gratis te bekomen je moet maar lef hebben !!!

groeten

patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo patrick

 

eerst en vooral vind ik dat u met iemand een probleem hebt ,U deze ook een pm,of een persoonlijk berichtje kunt sturen

 

nu beschuldig je iedereen hier op het forum met '' iemand van het forum''

dit zijn ondertussen meer dan 1500 mensen

 

dat u dieren doorverkoopt met zeer kenmerkende kenmerken,met name witte nageltjes,en dit zelf niet ziet als kenner,ligt het ook wel een beetje aan uzelf

 

voel mezelf niet aangesproken door uw berichtje,en hoef ook niet te weten over wie het hier gaat,maar zou het waarderen moest u in de toekomst deze berichtjes die persoonlijk tussen twee partijen zijn priv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erwin die het heeft gedaan weet maar al te goed wat hij heeft gedaan .De reden waarom ik dit aanhaal en dat heeft niks te maken met het verkopen van een ????hypo vrouwtje maar wel met het feit dat er namen gebruikt worden en leugens en dat kan niet .Het respecteren van de regels doe ik hier, kan evengoed een naam er bijzetten maar dan doe ik dat niet meer .Een pm sturen heeft ook geen zin want ze reageerden niet in het verleden op mails of sms dus zal dat nu ook niet het geval zijn maar zijn wel actief op dit forum en lezen wel alles .En denk niet dat de 1500 mensen zich hier aangesproken voelen die wel iets mispeuterd heeft of doet voelt dat wel als een aanval <_<<_<<_<

 

groeten

patrick en daniella

 

en dit is een item wat vele zeker wel eens meemaken en wel denken maar misschien niet aanhalen of neerzetten ,bij mij komt eerlijkheid op de eerste plaats en wie daar problemen mee heeft ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

terug heeft het weinig nut u op andere gedachten te brengen

 

 

en anders kan het wel hoor

hebben ook al problemen gehad

deze werden ons netjes gemeld met een mailtje

hebben dan ook de problemen netjes opgelost

kunnen allemaal nog door dezelfde deur,en maakt deel uit van onze goede naam

 

over iedereen zal wel al eens geroddeld zijn

gewoon negeren

gaat het vlugst voorbij

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
He is echt een heel gezellig wereldje blijkt maar weer.

Dat hebben wij ook al een paar keer bemerkt.

Maar laat het je hobby niet verpestten, gewoon doorgaan dus.

groeten Arthur Hoogendam DDI

Arthur ,ben ik ook van plan bedankt wilde het even van mijn hart hebben .denken steeds hebben alles wel gehad maar dan door andere mensen weer te helpen waar ik niks aan verdien als alleen een dank u hoorde ik weer dit .Weet niet of je het verhaal meegekregen hebt van die Hypo trans man van Jordy die hier te koop stond heb die jongen geholpen en die is nu verkocht aan de prijs wat de jongen gevraagd had .Maar neen veel reactie en de jongen zo ontmoedigen dat hij even down was en dacht er niet vanaf te komen .Dacht altijd veel hobbys en mag gezegd worden heb nog niet zoveel jonge mensen gezien dan die dat deze hobby doen .De meeste hobbys is aan de oudere moesten blij zijn dat de jongere nog zo een mooie hobby willen en kunnen beginnen .Nu dat is uiteindelijk even afgeweken van van wat ik wilde bekomen met mijn mail .

Groeten

patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik wou en wil hier eigenlijk niet op reageren.

 

Blij te horen dat Jordy zijn baardje heeft kunnen verkopen aan de

prijs die hij hier voor vroeg.

 

De reden dat ik toch reageer is als volgt.

 

Door de advertentie van Jordy zijn er nogal wat nare dingen gebeurd.

Hier kon Jordy overigens niets aan doen.

 

De verkoop advertentie van Jordy is op ons forum in ieder geval zo netjes

mogelijk aangepast op verzoek van bepaalde personen.

 

Dit is op een ander forum heel anders gegaan, maar daar mag en kan

dit alles schijnbaar wel.

 

Veder stel ik het zeer op prijs dat problemen via mail of pm worden

geregeld.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×