Jump to content

Recommended Posts

En ik Red vertelt als eerste me verhaal. Ik vind het echt niet leuk alleen zonder Dana, En wil dan ook geen eten aan pakken, geen groenten, Ik heb verdriet, En ik weet dat ik niet met haar kan, Ik heb geleert hoe ik me voort moet planten, dus kan je niet met rust laaten, en daarom vind het vrouwtje dat ik niet bij jou mag, Ik ben te druk voor jou , en laat je niet met rust. Wat ik wel gegeeten heb vandaag is 2 Rupsen, Yammie lekker groot en lekker. Zelfs me kleur is weg, kijk maar is

 

img_12344613151177.jpg

Nee vind het niet leuk apart te zitten. Nou ga Dana verder vertellen

 

Hallo allemaal, Met mijn eetlust is niets mis mee moet ik zeggen, Alles gaat erin bij mijn, Sprinkaan, wasmotjes (Me lievelings eten, en Rupsen ook hoor, Maar zelfs me groenten met kalk laat ik niet staan. Ja oke het is niet leuk dat red niet bij me kan, Maar ik heb rust nodig en geen man die steeds maar op mijn zit, Moet ook zeggen ben aardig aan het aankomen. Ik weeg nu 556 gram, En vind het heerllijk om op me kont te zitten, kijk maar is naar de foto, en ja krijg ook al een buikkie he,

 

 

img_12344613361177.jpg

Zo weer een dag uit ons leven.

 

 

 

Tot het volgende dagboek maar weer.

 

 

 

Lik Red&Dana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Mooie foto's met weer een leuk verhaal er achter. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opdate.

Hallo ik Dana vertelt, Ik ben al 2 dagen onrustig, en kan niet stil zitten in het terarium, Eten gaat me nog goed af, Andijvie met vit en kalk is het lekkers, In het water vind ik het ook heerlijk, al durf ik er ook in te poeppen hoor, en zit er dan net in. Dan krijg ik nieuw water en heb dan nog plezier.

 

 

 

Wil eigellijk graag bij Red, maar hij blijft maar aanvallen, met hallo wil wel hoor, en ja dat kan niet.

 

 

 

Dus knik ik hoog op me pooten naar hem, ik zie hem niet maar weet wat hij doe hoor, ik ben niet gek, Als de zon er is mogen we lekker in het raamkozijn zitten samen, dan hou hij z`n eigen in, en krijg ik lief een lik van hem, Oja en ik mag niet op de grond van het vrouwtje, te koud zeg ze voor je buik, vandaar het poeppen in het water i.p.v op de grond.

 

 

img_12348066921177.jpg

 

Red eet nog steeds niet veel, Maar de rupsen gaan er in hoor bij hem, en ik smul van de wasmotjes, Maar begreep ook vandaag dat vrouwtje naar de DA gaat met ons, voor de tjek zeg ze, Maar het is voor een zekerheid, ik heb aan de zijkant van me rug een zwarte streep, alle twee de kanten, en dat kreeg DANA toen ze ziek werd, en ze wil niet dat ik het zelfde krijg, dus ja dan voor de tjek voor het vrouwtje.

 

 

 

Dus morgen naar de DA, en zal morgen zeggen wat hij zei oke. Zo weer even een opdate van ons.

 

 

 

Lik Red&Dana

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dana is lekker rond aan het worden

hoop dat morgen alles goed gaat bij de da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil ;)

 

Veel succes morgen bij de dierenarts, zodat we nog lang deze leuke verhalen mogen volgen :rolleyes:

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga strakkies ff bellen hopen dat hij er is vandaag.

Vind die zwarte streepen raar, Misschien is het wel niks hoor.

Maar heb er ook Dena mee verloren , dus voor mijn tjek ff langs de DA.

Kan ook nog geen eitjes voelen, 3 feb is ze bevrucht.

Ik wil gewoon zekerheid, dat ze niets makeer.

Beter voor niets dan te laat zeg ik maar zo.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zit weer lekker in me eigen huissie hoor, al was de bak ook warm, waar ik in zat om naar Vlissingen te gaan, Op naar de DA, Uit me bakkie bekeek de DA me overal, me baas vertelde dat ik 3 februari gepaard had, Dus hij was erg voorzichtig met mijn, De zwarte streepen die ik heb komt door me hormonen, die sterk aan het veranderen zijn, Hij voelde nog geen eitjes, Maar wilde wel een mest onderzoek, die het vrouwtje had vergeeten om uit de koelkast te haallen, Dom hoor...Maar er staat een afspraak voor Red in de planning volgende week dinsdag om 14.15, en dan gaat ook mijn poep mee voor onderzoek. Red is nog nooit bij de DA geweest, wel z`n poep en daar zat toen wat flagnaaten in, daar zijn we toen voor behandeld. Dus Red is volgende week aan de beurt om daar naar toe te gaan.

 

 

 

Met mijn gaat het goed, en hoef ook geen zorgen te maaken over mijn, ziet er erg gezond uit gelukkig. En nu heeft het vrouwtje zekerheid dat ik niet het zelfde heb als Dena, maar de DA snapte haar bezorgheid wel, met wat ze met dana heeft meegemaakt, en wil dit niet nog eens mee maaken.

 

 

 

Nou ben ik benieuwt wanneer ze moet leggen en of ze wel eitjes heeft, hahahaha

 

 

 

Lik Dana&Red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×