Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Hallo Allemaal

Recommended Posts

Hallo, we zijn er weer, en ik Dana vertelt. Ik ben al 3 dagen weer bij de tijd, Red ook natuurlijk, hij kan niet achter blijven, we hebben nog niet gegeeten, Morgen gaan ze wasmotjes halen voor ons, Heb al lekker in een badje gezeten, en vond het heerlijk, Red mocht ook, maar hij leek wel een stanbeeld, hij bewoog echt niet, Maar sprong er ook niet ineens uit wat hij normaal doe

 

img_12323922841177.jpg

 

Lekker onder de lamp, samen, Maar ik ben lekker uitgerust, en heb een patner. Dus ik zwaai graag naar hem, en knikt dan lief, Eerst me linker en dan me rechter voor poot, en weer knikken..Tja en wat doe red, zwarte baard, hij kinkt zo hard, dat z`n pooten van het schors omhoog gaan, maar blijft zitten, Pfffffff. En als hij het snapt, dan komt hij als een gek aan rennen, en blijft voor me zitten. Maar Red is 14 maanden, moet denk ik gedult hebben. Wat ik wel gegeeten heb is een plakkie banaan, jammy lekker. En ja de weegschaal 507 gram, mooi he. Ik vind het niet erg om te wegen, blijft netjes staan. Maar Red z`n beurt was het en dat ging weer moeilijker, Maar dat vertel red zelf wel, wat een verhaal weer he, maar wel weer leuk leven in huis.

 

 

 

Ja ik ben er ook nog hoor, na lekker te hebben gerust, was ik al vergeeten dat ik aandacht krijgt, Dus toen die hand kwam, ging ik een stap achteruit, dus werd ik gerust gestelt, dat ik niet bang hoeft te zijn, en ja ze mocht me aaien, ze mocht me in een bad zetten, zonder dat ik eruit loopt, en dan kom ook nog die weegschaal, en dat vind ik minder. Na een paar mislukte pogingen, pakte ze me op, en ik gaf me over, blijf wel netjes zitten en ik weeg 565 gram, maar ik pak af en toe een kreekkel, En vind het wel erg leuk met een vriendin die steeds zwaait naar mijn.. Zo weer een heel verhaal, tot de volgende dagboek.

 

 

 

Lik Red&Dana

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk dat je weer eens zo'n verhaaltje hebt geplaatst:D

ze zijn altijd leuk om te lezen!

 

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai,

kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan plaatsen want het lukt mij langs geen kanten alvast bedankt :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×