Jump to content

Recommended Posts

Afgelopen maandag heb ik via iva 2 baardagamen gekregen. Beide zijn ongeveer 1 jr oud en t zijn n mannetje en n vrouwtje.

Toen ik ze maandag ging halen hebben ze n bakje krekels maatje 8 gehad. Daar hebben ze zeker de helft niet van op. Op advies van een plaatstelijke dierenwinkel welke ook agamen verkoopt heb ik ze gister helemaal niets gegeven. Vandaag 1 bakje sprinkhanen maar ze hebben er beide pas 1 op.

Is dit normaal???

 

Groetjes mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze gewoon nog even moeten wennen aan hun nieuwe omgeving, dus ik denk niet dat je je nu al, al te veel zorgen hoeft te maken. Je zou eventueel als ze met een paar dagen nog niets eten, ze wasmotlarven kunnen voeren, deze vinden de meeste baardjes erg lekker. je moet ze niet al te veel wasmotlarven voeren aangezien het vetgehalte erg hoog is.

 

P.s. Ik heb zelf sinds een paar weken een jong baardje, maar heb er heel erg veel over gelezen.

mocht iemand het toch niet met mij eens zijn hoor ik het graag.

 

Groetjes, Monique

 

P.s veel plezier met je baardjes, zal zeker lukken :-)

 

 

 

P.p.s Reptie-farm (Marc :-)) Het gaat erg goed met het baardagaampje, als je het leuk vind zal ik eens in de zoveel tijd wel eens een foto posten en laten weten hoe het gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Monique,

 

Leuk te horen dat het goed gaat met de agaampjes.

Ik zou het zeer leuk vinden dat je eens een paar foto's zou plaatsen.

 

Groetjes Marc <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×