Jump to content
Regius

Vrt-nieuwsdienst

Recommended Posts

Geachte,

 

Via je website www.belgiumreptiles.be kom ik bij jou terecht.

 

Ik werk als researcher voor het reportageprogramma Koppen van de VRT-Nieuwsdienst.

 

We zijn momenteel volop bezig met het voorbereiden van een reportage over exotische diersoorten. Hiervoor zijn wij op zoek naar iemand die hier door gefascineerd is, en zelf verschillende exemplaren in huis heeft (hoe groter, hoe liever natuurlijk).

 

Zou u mij kunnen vertellen welke dieren u in huis heeft, en wat zo de grootste exemplaren zijn die u in uw verzameling heeft?

 

Het zou ook handig zijn moest u mij uw telefoonnummer doorgeven, zodat ik u de exacte bedoeling via telefoon kan uitleggen.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Roel Spelkens

 

Researcher Koppen

 

VRT-Nieuwsdienst

 

0485/99.44.14

 

02/741.44.14

 

Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat er nog een belg gek genoeg is om hier op te reageren,of aan mee te werken

 

elke reportage die op gelijk welke Belgische zender komt over reptielen eindigt steeds zeer negatief.

 

wie hier aan meewerkt kan ook binnen de kortste keren nog meer volk over de vloer verwachten,en deze komen dan zonder camera

 

de laatste keren ging het over het zelfde onderwerp

 

iemand van vlaams brabant was zo dom zijn deuren te openen,en mee te werken aan een programma dat de reptielenliefhebbers in Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss meer de bedoeling om idd controlles uittevoeren, in belgie was er vorig jaar een man opgepakt die van 6 kameleons niet kon laten zien dat dit nakweek was hij had dus niet de papier overdracht verklaringen enz, deze kreeg 5000 euro per dier boete, en alles in beslag genomen van dieren, die zogenaamd illegaal waren, dit vind ik maar een zeer vreemd bericht idd iets voor diensten die bij je op bezoek komen

 

ik denk controleurs aan het speuren zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledig mee eens erwin, bij mij hebben ze niks verloren en ben dan ook niet van plan om deze mensen met of zonder camera binnen te laten.

Ik werk daar alleszins niet aan mee.

 

@ingel, dat van die controleurs zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

 

Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

CONTROLEREN MOGEN ZE,EN MOETEN ZE ZELFS

 

waneer in orde hebt U niets te vrezen

 

sensatiezoekers zoeken hun ding maar op een ander

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die dit controleren mogen zich niet uitgeven als een andere dienst. Dit is aanmatiging van een valse naam/ misbruik van een offici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk zal dit bericht wel kloppen, alhoewel ik meer vertrouwen zou hebben als dit bericht via een vereniging verstuurd wordt.

Ik heb zo een soortelijk bericht ontvangen voor de reeks die ook op

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk als controleurs echt te werk gaan dat ze beter ff database van reptielen forums kunnen opvragen dan zijn ze toch sneller klaar dan van die mailtjes? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss is het echt maar ik sluit me volledig aan bij Jo!

Hier komt zeker niemand over de vloer voor zoiets, daar doe ik niet aan mee!

Ik haat camera's :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
in elk geval altijd zorgen dat je papieren goed zijn ;)  :lol:

Op gebied van controle heb ik geen probleem mee, onze papieren zijn allemaal in orde!

Dus die mogen komen, alleen geen tv-ploeg in onze woning!

Dan ben ik zelf weg :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×