Jump to content
marvin

Grote Schoonmaak Foto's:p

Recommended Posts

vandaag weer de grote schoonmaak gehouden! met wat kleine aanpassingen! in totaal 5 uur bezig geweest, maar resultaat mag er weer wezen :P

post-30-1226070961.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

och,kijk nu eens!

heb je zelf in de gaten dat het geen kleuter meer is,maar een hele grote vent!!!

wat een joekel is het geworden,prachtig,kijk eens naar die stekels,de kleur,en de al zo dikke staart!!! goed gedaan marvin!!! complimenten!!

is hij ook al wat braver??

enne hoe gingen de tentames??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhahahah :P dankje dankje :cheer:

 

braver?? ehm,,,het is zo raar, als ik rossi wil pakken doe best wel moeilijk, maar zoals vandaag dat ik zn terra aan het doen ben zit ik gewoon met hem in de bak en ligt mijn hoofd bij zijn staart en dan doe ie gewoon helemaal niks behalve beetje zitten toe te kijken :D

 

tentamens gingen wel redelijk,,,,in totaal 6 gehad,,,ff afwachten wat het resultaat wordt :D leuk dat je het even vraagt!!!

 

Groetjjsss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi

je respecteert zijn terratorium,en laat hem verder met rust! hij zal het dus niet fijn vinden om opgepakt te worden,om uit de terra gehaald te worden.het is anders als hij zelf eruit komt! lastig hoor, om in de kop van een groene kip te kijken.

het resultaat mag er zijn! maar je kurk zal aardig te lijden hebben.

heb je ooit nog wel eens een poep weggebracht??? wal doen hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd :P bij de volgende schoonmaak moeten een aantal platenvervangen worden! ik weet dat er zo nu en dan ontlasting moet worden weggebracht. maar ik heb eigenlijk geen reden om het weg te brengen. hij gedraagt zich niet ziek, eet goed, elke goede ontlasting. ik weet dat de hygienne goed is. dusja,,,

 

Groetjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja idd :P bij de volgende schoonmaak moeten een aantal platenvervangen worden! ik weet dat er zo nu en dan ontlasting moet worden weggebracht. maar ik heb eigenlijk geen reden om het weg te brengen. hij gedraagt zich niet ziek, eet goed, elke goede ontlasting. ik weet dat de hygienne goed is. dusja,,,

 

Groetjssss

jaja

dat dacht ik ook!

tot het mis gaat!!

het kost je een paar euro,maar neem het van me aan: laat het nakijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi terrarium heel veel werk zie ik maar je hebt er wel kijk naar..

Prachtig dier heb je supper,,

en wat anita zegt wel even poep wegbrengen je weet het nooit....

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, zoals anita al zei, beter voorkomen dan genezen, ook al oogt alles perfect in orde, de grootste miserie schuilt soms achter het kleinste hoekje!

 

verder vind ik het een knap dier en een heel knap terrarium dat je hebt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×