Jump to content
Sign in to follow this  
darkraver

Mijn Senegalensis

Recommended Posts

Inderdaad prachtig diertje :rolleyes:

 

Even een vraagje;

Hoe lang heb je deze al in je bezit <_<

Want deze soort is allemaal wildvang en heel moeilijk te houden.

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ongeveer een maand, 95% is wildvang, maar ik heb het geluk gehad om ene in nakweek te kunnen kopen. Moet zeggen die eten niet, die freten!!!! eet 2x zo veel als een baardje, Dit soort is wel gekend als stressbeest... maar mijne zit er nogal vrij kalm bij, ook al is zij vrij actief. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu ongeveer een maand, 95% is wildvang, maar ik heb het geluk gehad om ene in nakweek te kunnen kopen. Moet zeggen die eten niet, die freten!!!! eet 2x zo veel als een baardje, Dit soort is wel gekend als stressbeest... maar mijne zit er nogal vrij kalm bij, ook al is zij vrij actief. :D

Heb jij nakweek :blink: dan heb je zeker heel veel geluk gehad :)

Ben eigenlijk eens benieuwd wie het gelukt is om met deze soort te kweken. :cheer:

Stress dieren zijn het zeker, met nakweek zou dat in theorie beter moeten gaan of dit daadwerkelijk ook zo is zal jij nu zelf moeten ondervinden.

In ieder geval wens ik je er veel succes mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Darkraver ,

 

aangezien je deze hebt gekocht in een winkel die veel met tsjechen werken zal het dus waarschijnlijk om een wildvang dier gaan want kan je verzekeren dat deze tsjechen eendert welke kleurvorm te voorschijn kunnen toveren en het zou dus altijd om nakweek gaan wat dus nooit niet waar is want als je logisch nadenkt " wie doet nu zijn volwassen dier van de hand <_< "

Dit neemt natuurlijk niet weg dat het hier om een prachtdier gaat dat er h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×