Jump to content
Sign in to follow this  
darkraver

Help!

Recommended Posts

Kan er iemand mij meer uitleg geven over de chamaeleo senegalensis, heb een beetje uitleg gevonden op Doelgroep, maar deze uitleg is ook zeer beperkt. Heeft iemand al ervaring met deze soort.

Verder wou ik ook nog vragen of het normaal is dat mijn kameleon lange nagels heeft ook al is hij nog vrij jong +/-1.5 jaar oud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Darkraver ,

 

veel zal je er niet over vinden want dit is dus echt geen beginnerssoort en zijn moeilijk te houden en daarom schrikken de meeste mensen ervan terug om deze te houden.

Kan je ook niet veel meer vertellen dan wat je op de webside van doelgroep kameleons vlaanderen hebt gevonden en zoals ze je reeds daar verteld hebben een zeer bebost terrarium gebruiken zodat ze zich steeds goed kan verstoppen want dit hebben ze dus echt nodig hoor.

 

Wat de lange nagels betreft , dit wil daarom niet zeggen dat ze zwanger is maar kan er wel op duiden dat ze klaar is om gedekt te worden.

 

Groetjes en nog veel succes gewenst met deze prachtige dieren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het DP te olen zeiden ze me dat ze aan nakweek konden komen zo rond maart op een beurs in Duitsland, daar zouden Polen of Tsjechen zijn die er al jaren kweken. het zou dus echt om nakweek gaan en niet om wildvang (de uitleg was dat deze bijna volledig verdwenen zouden zijn in Marokko en alle andere Afrikaanse kustlanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×