Jump to content
isha

Terrarium

Recommended Posts

Mooi gemaakt

lijkt er idd op dat er niet veel zand in kan

klopt dit?

 

Groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er REPTIE-RAM zand gebruikt word is het lage verluchtingsrooster geen probleem

(dit kan er niet door :rolleyes: )

 

 

wat wel een probleem kan zijn is tocht

deze terrarium is voor op een plaats waar het niet tocht

onderaan en bovenaan een verluchtingsrooster met directe ingang kan zeer gevaarlijk zijn voor baardjes,daar ze zeker niet tegen tocht kunnen

ze hebben zo een longontsteking

 

deze terrarium geplaatst waar het niet tocht,zorgd zeker voor voldoende verluchting

 

mooie terrarium,knap afgewerkt(enkel plaatste ikzelf er nog een kleine tl verlichting bij,zodat het wat klaarder zou zijn in het terrarium

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie terra... en die achterwanden zijn toch altijd iets speciaal en maken toch veel voor het uitzicht en de fun mogelijkheden voor de baardjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties deze lampen zitten er gewoon even in er zit nu wel weer uv licht in en er kan wel gewoon zand in maar geen 10 cm en tocht val wel mee ja maar moet hem niet voor de deur zetten bij mij heb ik er geen problemen mee maar ik kan volgens mij beter in de toekomst allen boven een rooster maken??? want volgende bak is alweer in de maak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad een mooi terrarium en de tijd zal uitwijzen of het goed gemaakt is,want men kan wel raad bekomen maar men leert uit zijn eigen fouten .De rooster denk ik dat hij niet zo ideaal is maar laat het ons weten .Zelf heb ik er boven en de ondervenster vrij hoog gemaakt zodat ze bijna niet aan de schuifventsers kunnen en er zo geen zand inkan komen .Heb dan 4 mm glas genomen en er plastiek profielen over gezet en glijdt echt mooi nu was maar een tip .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×