Jump to content

Recommended Posts

Hallo iedereen. Ik ben een newbie hier en zal me daarom ook even voorstellen. Ik ben Kim, 23 jaar en woon in Deurne (Antwerpen). Ik heb een lieve Chihuahua genaamd BeeGee en 2 gezonde, allesetende Baardagamen :lol: Attor en Hera. Ik heb ze al wel even maar een forum als dit vind ik toch wel enorm handig want het minste dat ze wat raar doen naar mijn mening schiet ik al in paniek dus daarom vind ik zo'n forum als dit wel heel handig. Ik zal zo snel mogelijk een fotootje plaatsen van m'n 3 engeltjes.

 

Groetjes x Kimmeke x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Kimmeke

 

Van harte welkom hier

 

het forum is dan ook bedoeld om zo veel mogelijk kennis te verkrijgen en te delen zodat onze dieren het goed hebben

hoe meer kennis hoe beter alles begrepen word,komt onze baardjes enkel ten goede

mooie aparte namen

 

kijken uit naar de foto's

beegee,jongen of meisje??

 

 

GROETJES

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Kimmeke

 

Van harte welkom hier

 

het forum is dan ook bedoeld om zo veel mogelijk kennis te verkrijgen en te delen zodat onze dieren het goed hebben

hoe meer kennis hoe beter alles begrepen word,komt onze baardjes enkel ten goede

mooie aparte namen

 

kijken uit naar de foto's

beegee,jongen of meisje??

 

 

GROETJES

erwin&sonja

Hey. BeeGee is een mannetje. Je zal idd wel uitkijken naar de foto's want -je zal het waarschijnlijk niet meer herinneren- mijn Hera'tje heb ik bij jou gekocht op de beurs in Nijmegen (ze was toen 6 a 7 weken oud Citrus Yellow+Gold). Sindsdien is ze natuurlijk flink gegroeid en uitgezet :cheer:, vervellen doet ze ook goed en ze is zo gezond als maar zijn kan zei de dierenarts. Ik zal vanavond nog proberen de foto's hier te plaatsen, dan kan je zelf de vorderingen zien. Groetjes x

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat zijn nog eens mooie vooruitzichten :D

 

herinner me inderdaat niet iedereen meer jammergenoeg,maar de meeste gezichten vergeet ik niet zo vlug hoor :rolleyes:

 

kijken uit naar de foto's

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kim,

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Leuk dat je je eigen en je dieren even hebt voorgesteld. :rolleyes:

 

Nog veel plezier op het forum. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Weer een belg bij op het forum se :P

 

Alvast hartelijk welkom hier op het forum! En we kijken zeker uit naar de foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto's staan er eindelijk op :rolleyes: . Ik heb even moeten zoeken wat de beste manier was om ze op het forum te zetten :lol: maar als alles goed gegaan is zou iedereen de foto's (baardagame:fotogalerij) moeten kunnen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kim ;)

 

Welkom :cheer:

Fijn dat je je even hebt voorgesteld.

Veel plezier hier.

We gaan gauw eens naar je foto's kijken ;)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×