Jump to content
Sign in to follow this  
Yvette

Sprinkhanen

Recommended Posts

Skunk is nu bijna 11 weken en eet heel erg goed..vorige week heb ik hem gewogen en gemeten en toen was hij 20 cm en 25 gram..vandaag heb ik hem weer gemeten en gewogen en nu is hij 21 cm en weegt hij 32 gram..

 

Ik was gisteren in de dierenwinkel voor sprinkhanen, maar ze hadden alleen de middel en grote :( nu eet Skunk huiskrekels maat 6, maar wil gewoon gaan afwisselen met zijn voer (ene week krekels en andere week sprinkhanen) nu vraag ik me af of ik voor Skunk middel sprinkhanen kan kopen, want ik wil ook met de krekels een maatje groter gaan...zou dat al kunnen of kan ik beter nog krekels blijven geven maatje 6 ?...

 

Groetjes Yvette

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan kijken naar de breedte van zn bekje zo lang als dat is kan je dat formaat voedsel dier altijd voeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag ipv maat 6 krekels de steppekrekels maat 8 genomen en hij heeft er 4 van de 5 op, in de winkel zaten wel middel sprinkhanen maar daar ga ik toch nog mee wachten want die zijn mij ook te groot :huh: wel heb ik wasmotlarven me genomen maar dan meer voor als tussendoor ;)

 

Groetjes Yvette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook ter afwisseling morio, buffalo, meel wormen geven vinden ze ook lekker.

En groente en fruit wil er ook wel in gaan vooral andijvie..

 

Succes ermee.

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg of ik de morio wormen mocht geven maar dat werd me afgeraden omdat ze natuurlijk heel groot zijn en kunnen bijten...dat is wat mij is vertelt (dierenwinkel) meelwormen lees ik allemaal verschillende argumenten over maar teveel om Skunk meelwormen te geven ;) ga dan toch eens om buffalo wormen vragen. hij heeft ook wasmotjes en die vind ie ook erg lekker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×