Jump to content
Sign in to follow this  
Nath86

Mijn Vrouw Voor 3e Keer Zwanger

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Inmiddels zijn alle eieren uit van de eerste 2 legsels.

Nu merkte ik gister op dat mijn vrouw erg onrustig is en steeds tegen het glas oploopt enz, dus ik heb haar uit het terra gehaald en nu zie en voel ik weer allemaal eieren :S :s

Hier baal ik best een beetje van want ze is maar 1x bij dr man geweest en nu voor de 3e keer zwanger :S

Ik heb nu al 2 terra's staan met jonkies erin en het ziet ernaar uit dat er weer een nestje aan zit te komen.

Nu maar weer gauw extra zand halen enz zodat ze kan gaan leggen.

 

Met de ander 2 legsels gaat het super van het eerste legsel heb ik 3 eitjes verloren en het 2e legsel 100% uitkomst :D

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit kan inderdaad gebeuren

ons banaantje heeft twee jaar geleden 5 keer eieren gelegd van 1 paring

 

proficiat met de uitkomst

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

ppfff dat meen je niet 5 x!!! ik hoop het echt niet haha dan moet ik nog meer terra's aanschaffen haha.

 

Kan het geen kwaad voor de vrouw dan?

 

Groetjes Nath

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hoi nou gister was het dan zover hoor ik was even de deur uit en 30 min later toen ik terug kwam lagen de eitjes er en zoals de andere keren niet op de plek die ik bedoeld had <_< ze had ze nu in een grotje gelegd dus ik heel voorzichtig opgetild en ja hoor 15!! eitjes dus in het totaal van 3 legsels heeft madam nu 41 eitjes gelegd waarvan er van het eerste legsel 3 onbevrucht waren.

 

Nu weer 50 dagen wachten, vindt het toch wel knap iededere keer na 50 dagen komen ze uit!

 

Nu hopen voor mn vrouwtje dat ze nu niet meer zwanger wordt van deze bevruchting ze is nu zo mager. Dus vanmiddag mag ze weer aan de tebo's en wasmotten, lekker veel snoepen :)

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je vrouwtje gelegd heeft , moet je ze extra calcium geven en voldoende laten drinken

hier krijen de zwangere dames en als ze net gelegd hebben ook wel babymuisjes

 

hoop voor jou dat ze stopt

 

succes met het uitbroeden en de opkweek van de kleintjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als mijn vrouw zwanger is eet ze helemaal niet dat is het vervelende, dus heb ik dr gedwangvoederd met een pipet met daarin fijngestampte appel, water met daarin calcium opgelost zodat ze wel haar vitaminen en vocht binnen kreeg.

 

Zo'n nest muisje kan ik die ook diepvries kopen? Ik heb die nl nog nooit gegeven omdat ik dat niet echt wil en durf :unsure: Worden ze daar niet agresief van als ik die geef? Ik heb die verhalen nl wel eens gehoord. Maar ik zal het op het lijstje zetten voor man lief die mag vandaag weer om voedsel haha ;)

 

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd joh, gaat goed daarzo, je moet zoiezo maar dood nest muisje voeren wand levend krijg je echt super veel herrie, kleine muisjes gillen echt hard als ze opgegeten worden, gewoon diepvriesmuisjes doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mn vriend opdracht gegeven er 1 te halen en te geven ik durf het nl echt niet haha ik ben niet zo'n held, insecten vind ik niet erg maar muisjes nee niets voor mij :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ze van muisjes agrressief worden , is het eerste dat ik daar van hoor

 

wij hebben er wel eentje die de dag na het muisje naar onze vinger pakt omdat ze denkt dat het een muisje is

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, nou we gaan het strax zien allemaal, gelukkig zit ik nog tot half 6 op kantoor dus hoef ik het niet mee te maken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou we hebben het geprobeerd maar ze keek er niet naar om ze had echt zoiets van ga weg met dat ding en negeerde ons volledig.

Ik heb het diertje heen en weer bewogen zo van kijk hij leeft en geprobeerd een wasmot erop te leggen dat die geur eraan kwam, niet hielp.

 

Vervolgens liep ik naar mn mannetje toe en die hapte in 1x :blink:

Dus ja meneer heeft weer een muis op en dat terwijl hij al dik zat is haha.

En moeders... die heb ik lekker verwend met wasmotten tebo's en sprinkhanen.

Want honger dat heeft ze nu wel :D

Strax nog eens proberen met een muisje misschien wil ze nu wel...

 

 

Iemand nog tips hiervoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahah,

dit herken ik .

mijn vrouwtje hoeft er ook niks mee te maken te hebben.

mijn mannetje lust er elke dag wel 1.

 

gewoon blijven proberen maar als ze het blijft negeren,

misschien toch maar opgeven ? heb ik ook gedaan na 1 maand proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm mijn vrouwtje at muisjes al meteen, mijn mannetje deed er eerst wat moeilijk over :P

Toen ging ik gewoon met het muisje bewegen over stenen etc. (alsof het loopt) en het mannetje hapte er meteen naar.

Ik geef ze iedere maand 1 pinky/fuzzy maar als ze net gelegt heeft mag/moet je dat wel vermeerderen, (anders niet ivm vetpercentage).

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

Mijn vrouw heeft van de laatste paring inmiddels 4 nesten gelegd met

in totaal 90 eieren!! Ik verwacht dat ze nu klaar is maar zeg nooit nooit.

Eerst moet ze weer lekker aankomen en aansterken.

 

Succes

groetjes sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook idd in het verleden wel is opgepikt dat bij het voeren van muizen da baardjes agressief gedrag tonen

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook wij hebben nu ook eens muisjes gevoerd omdat ons vrouwtje precies magerder was dan de andere(nee ze heeft geen wormen,mest onderzoek is gebeurd alles was ok)

het betreffende vrouwtje moest er uds nx vanaf weten

ons andere vrouwtje heeft er wel 3 :o binnen gespeeld

ons mannetje maar 1.

dusja,ze zullen welk elk hun smaak hebben zeker zoals ik geen brocolie eet en men vriend wel?????

groetjes

Jessie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×