Jump to content
mandy en giovanni

Waar Vindt Ik Fotos Van Grote Terrariums

Recommended Posts

Hallo,wij willen een groot terrarium gaan maken van een oude serre,maar we weten niet goed hoe te beginnen,wat er bv op de grond moet komen(hij komt op het laminaat te staan,maar er komt een waterpartij in,er moet dus wat overheen,en ook wat je het beste voor het dak kunt gebruiken,hout of plexiglas.Ik kan niet veel vinden van grote zelfgemaakte terrariums,weet iemand een goede site of heeft iemand ideeen of tips bvd,ps de afmetingen worden ong2.30 lang(muurkant)en 1.00 diep,hoogte van de serre delen2.00m0.60breed met een deur.panorama,hoop dat je er wat van snapt,groetjes Mandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Hangt er vanaf wat je er in wilt zetten.

Tropische of woestijn dieren <_<

Bij woestijn denk ik aan zand en bij tropische pot(bos)grond, turf, mos, bladeren...enz.

Als er een waterpartij in komt denk ik dat het tropisch word? dan zou je bv. over de laminaat met een opkant vijverfolie kunnen plaatsen.

Als dakbedekking zal je dan ook voor een matriaal moeten kiezen dat vochtbestendig is wegens de hogere vochtigheid.

Succes.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

een groot terrarium in glas of plexi buiten is vragen om probleemen,als de zon er in kan schijnen

 

zelf hebben we een terrarium van een kleine serre gemaakt(gamma)als test voor het grote buitenterrarium

plexiglas overal(uv doorlatend)

het werd er 60

Share this post


Link to post
Share on other sites
een groot terrarium in glas of plexi buiten is vragen om probleemen,als de zon er in kan schijnen

Hoi Erwin ;)

 

Ik denk niet dat de vraag was om deze buiten te plaatsen <_< of heb jij laminaat in je tuin liggen :lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen laminaat,wel masieve eiken vloer :D

 

verkeerd begrepen is verkeerd bantwoord :ph34r:

 

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×