Jump to content
Sign in to follow this  
sleepy

Raar Gedrag

Recommended Posts

Toen wij thuis kwamen had onze baardagame een kleine zwarte baard. Nu de baard is pik zwart geworden, en hij zet ook zijn baard steeds op als ik in de buurt kom, hij houdt mij ook constant in het oog. als mijn vriendin hem pakt gaat de baard weg. van de moment dat hij mij ziet of we staan recht zet hij zijn baard opnieuw op en wordt zijn buik zeer plat. Iemand een idee aan wat dit kan liggen. Is de eerste keer dat we zo iets zien (heeft ook geen zin in eten!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA Geweest, alles is normaal. DA zegt dat zijn gedrag verder komt van drift. Sinds we terug zijn, begint het opnieuw. Als we hem in zijn terra zetten blijft hij gewoon zitten en wordt donker en zwarte baard. als we hem willen pakken kan hij niet snel genoeg weg zijn. Vind dit toch wel raar, hebben hem bijna 3 jaar en nog nooit zo gezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef het eens in bij de zoekfunctie. Kan je de verschillende zaken vinden die zo een baard veroorzaken. S niets om je zorgen over te maken inderdaad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sleepy,

 

Is er iets veranderd in het terrarium of de omgeving?

 

Is het terrarium bijvoorbeeld op een andere plaats gezet?

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in het terra is niks bijgekomen, of ook niet verplaatst.

 

begin deze week hebben we wel een plant voor binnen gekocht. Kan dat de oorzaak zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×