Jump to content
Sign in to follow this  
phelsuma

Herp Nursery Ii Broedstoof

Recommended Posts

Hoi,

 

Men baardagaam eitjes liggen nu 35 dagen in de broedstoof. Ik heb de temperatuur van de broedstoof ingesteld op 33

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dezelfde broedstoof.. alleen heb ik mijne gewoon boven liggen op 29C

(27-28C) op de thermometer.. het is algemeen wel bekend dat warmte stijgt.. dus dat is denkik de enige verklaring.plus dat de warmte van bovenaf erin word geblazen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ik wil mij ook zo'n herp nursery stoof kopen, is dit aan te raden? , of zeggen jullie af? en mijn vraag is ook tot hoeveel eieren kun je hier in zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Darkraver,

 

Ik heb een Herp I hier bij mij en die is iets kleiner als de II... in die van ons kunnen er 10 kleine bakjes... Maar zoals iedereen zijn ervaring hiermee, de temperatuur is zowel in de I als de II niet echt betrouwbaar... maar verder komen de eitjes altijs zonder een probleem uit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik heb deze stoof ook er passen zo'n 12 kleine krekelbakjes in als je het tussenschot eruit haalt.Heb geen problemen met de temperatuur.

Deze is boven en onder gelijk bij mij.Betrap hem er wel op dat de ene keer er 28 graden staat en de andere keer 31 graden...terwijl deze op 29 graden ingesteld staat...

Ik heb er totaal geen problemen mee gehad met de eieren zijn allemaal netjes uitgekomen..

 

groetjes sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×