Jump to content
Wil

Me Dag

Recommended Posts

Stukkie van het dagboek van me dag,

 

 

 

Het leuk net of zei me wakker maakte, dat ze het wilde, me vriendin die hier vaak kom, die was ook om half 4 wakker en kon niet meer slaapen.En Cizmo moet ik me nou op richten, Die is wel erg verdrietig, Hij weet gewoon dat ze er niet meer is.Normaal als ik de lampen aan doe s`morgens kom hij pas 9 urr kijken met z`n kop, en dan langzaam onder de lamp.Vanmorgen deed ik de lampen aan en hij zat al in z`n opening, en ging gellijk naar het schors, en knikte wild, en gellijk een zwarte baard, viel me op omdat ik het nieuws zat te kijken.Dena lag nog in haar terarium, met lampen aan, durfde haar niet te pakken.Toen ze haar laatste adem uitblies, heb ik haar gepakt, haar op me gelegt, en zei meissie je wilde niet meer he je had veel pijn, rust maar , ik hou van je, heb haar nog even bij me gehouden en samen gehuilt, en heb ze weer voorzichtig op haar plekkie gelegt. Maar toen ik haar moest pakken voor naar de DA vond ik het heel eng, Ze is heel slap, in haar vervoersbak heb ik een zachter handdoek en heel zacht warm hou spul, Zat om me nieuwe toetsebort, en toen Dena erin gelegt, vond ik verschrikkellijk, ging haar koppie scheef, Had ze netje recht gelegt, en er nog een warme handdoek over haar heen gelegt, maar haar koppie deed ik niet, En zo die rot rit naar de DA, en haar achterlaten, maar had Ricardo belooft haar samen te begraven, Maar vond het ook heel belangrijk dan ze er zo achter kunnen komen waarom ZEI nou dood moest, Dus ook nog uit moeten leggen aan Rico.En vanavond was het feest op school, en dan kwam die en dan die, Lief dan ze mee leven, maar ik wil weer niet in traanen schieten.Ik ben wel erg blij dan jullie met me mee leven, wand niet iedereen weet hoe je een band kan hebben met een baard, Nou ik had het zekers met Dena, ik zal haar echt heel erg missen, en terwijl ik dit zit te typen zie ik in me ooghoek haar terarium, ik kan het niet weg zetten is veel te zwaar.Dus mijn dag was echt zwaar K-T , sorryMaar ik ga nu zorgen dat cizmo er weer boven op komt, wand die hebben we ook nog he. En het dagboek is nu van +cizmo+.Zo een heel verhaal , maar ik ben het kwijd.

 

Knuff Wil en een lik van +Cizmo+

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel sterkte met het verlies van je baardje , begrijpelijk hoor hoe je een band kunt hebben , hier is dat net zo , moet er niet aan denken dat ik er 1 moet missen , hoop dat je het snel een plekje kunt geven en zorg maar lekker goed voor cizmo

 

nogmaals sterkte gr sylvia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil ;)

 

Niets raars hoor!!!

Mensen die niet begrijpen of willen begrijpen dat je zo van je dieren kunt houden hebben dan ook geen medelijden of een hart voor dieren of mensen.

Dit verdiend respect.

Veel sterkte.

Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

vind dit zeer triest voor je

ik hoop dat je dit een plaats in je hart kunt geven

maar troost je met de gedachte dat ze een goed leven heeft mogen leiden.

 

veel sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mis ze nog elkedag.

Cizmo is ook overleden, staat ook hier.

Richt me nu op een mannetje die niets gewend is.

Maar me mopperts mis ik nog elke dag, niemand vervang ze,

Hun waren Hun...en zijn nu bij elkaar.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan me voorstellen dat dit niet plezant is.

ik heb mijn beestjes nu al een kleien week(foto's staan in fotogalerij kweet topic niet meer juist,maar er staat jessie bij als starter van het forum)

dit dus geheel terzijde..

ok back to you

om ff terug te komen ik ben mijn beestjes nu al een kleine week,en ik zou ze echt niet meer kunnen missen.

weet je de doodsoorzaak???of is het gewoon van de ouderdom???

groetjes jessie en veel sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×