Jump to content

Recommended Posts

mooie foto's van een mooi baardje

 

U DURFD!!!!!!!

zo in de vrije natuur,als uw paartje begind te lopen ziet u deze nooit meer terug :rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's, maar inderdaad een heel gevaarlijke en onverantwoorde situatie.

Baardjes kunnen heel wat snelheid ontwikkelen bij het minste dat ze niet vertrouwen, de gevolgen wil je dan zeker niet meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet 't...

Ik verlies hem dan ook geen moment uit 't oog en blijf zeker wel bij hem,

de band die ik met dat beestje heb is heeel apart,heb wel al eens wat verteld,

nog maar eens iets dan,als ie gaat of wil slapen komt ie naar mij toe,hij wil dan bij een indiaan liggen in de hoek van de kamer maar daar kan hij zelf niet komen,hij kijkt dan wat ongedurig,en ik weet dan wat ie wil,leg een plaid bij die indiaan en daar nestelt ie zichzelf dan lekker op in.Dit is niet dagelijks 't geval,hij heeft zo een paar slaapplekjes.

Of ik ben eens een keer met 'm van mijn woonplaats toendertijd naar mijn ouders woonplaats heen gefietst(8 km),een doos uitgescheurd zodat hij daarop kon zitten,over het stuur gemaakt,een handdoek erbij geknoopt zodat hij wat grip had en aangefietst,het was toen een graad of 37 buiten,jaartje of drie geleden.

En da vond ie prachtig,eenmaal bij m'n ouders naar de supermarkt met m'n vriendje op m'n schouder,ging perfect,tot we langs de koeling liepen in de supermarkt,sprong zo vanaf m'n schouder in de kaas en het beleg(verpakt).

En euh...zo heb ik er nog wel een paar :P

 

Groetjes Roland

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik weet 't...

Ik verlies hem dan ook geen moment uit 't oog en blijf zeker wel bij hem,

de band die ik met dat beestje heb is heeel apart,heb wel al eens wat verteld,

nog maar eens iets dan,als ie gaat of wil slapen komt ie naar mij toe,hij wil dan bij een indiaan liggen in de hoek van de kamer maar daar kan hij zelf niet komen,hij kijkt dan wat ongedurig,en ik weet dan wat ie wil,leg een plaid bij die indiaan en daar nestelt ie zichzelf dan lekker op in.Dit is niet dagelijks 't geval,hij heeft zo een paar slaapplekjes.

Of ik ben eens een keer met 'm van mijn woonplaats toendertijd naar mijn ouders woonplaats heen gefietst(8 km),een doos uitgescheurd zodat hij daarop kon zitten,over het stuur gemaakt,een handdoek erbij geknoopt zodat hij wat grip had en aangefietst,het was toen een graad of 37 buiten,jaartje of drie geleden.

En da vond ie prachtig,eenmaal bij m'n ouders naar de supermarkt met m'n vriendje op m'n schouder,ging perfect,tot we langs de koeling liepen in de supermarkt,sprong zo vanaf m'n schouder in de kaas en het beleg(verpakt).

En euh...zo heb ik er nog wel een paar :P

 

Groetjes Roland

30072007%28006%29.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is inderdaad wel gevaarlijk om je baardagaam zo los te laten, maar jij bent het baasje dus jij voelt hem het beste aan ;)

 

Nog veel succes met je baard

 

groeten

michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele mooie foto's maar je durft idd wel. Ik hoef het met mijn dieren echt niet te proberen ze rennen al als een stel gekken hier door de kamer.

Ben ze echt kwijt denk ik als ik ze zo loslaat.

 

Groetjes wendy

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh:

Kzou het ook nooit doen. Met een hond is het al niet echt slim om het te doen. En deze kent al een paar bevelen. Maar kan ook snel de verre weiden opzoeken als iets hem afschrikt.

 

Een baardje kent niets...

 

Maarja, als het echt zo is dat je baardje met je communiceert, prachtig. Er mee kweken zou ik zeggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al vaker van kenners te horen gekregen als ik 'm bij me had;

Blijft die zo bij jou zitten,ja?Hoef ik bij ons niet te proberen of ze weten iemand met baardagamen maar die zijn dan ook niet zo...

Ik weet niet,ik heb hem toen hij klein was min of meer gered,bij iemand die hem verwaarloosd had meegenomen en een goed leventje gegeven.heeft echt wel een tijdje geduurt maar eenmaal een goed leventje is hij me er ook nog altijd dankbaar voor ofja hij heeft nu eenmaal zo'n superlief,zacht,rustig karakter.

Ik zou misschien wel met hem willen kweken ja,moet er niet aan denken hem ooit te moeten missen al denk ik daar wel al eens aan maargoed that life en

als ik dan mooie nakweek heb.

En ja,comuniceren nou net maar hij krijgt wel wat ie wil en in 't begin moest ik natuurlijk alles een beetje proberen,als hij het maar naar z'n zin had,wat ie wil,waar ie wil,wanneer ie wil en al doende leert men en ja ik ben er natuurlijk dan altijd voor hem.Misschien is hij wel een beetje te huiselijk geworden denk ik soms,hij kan niet meer zonder mij maargoed hij heeft in ieders geval een fijn leventje zo.

geloof me...

 

Groetjes Roland

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk. Die van mij heeft af en toe zen kuren. En wil niets liever dan in zen terra zitten. Vandaag heeft hij 5 minuutjes naar de sneeuw liggen kijken en toen terug gelopen naar zen ter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×