Jump to content
Sign in to follow this  
Dees en Roel

Welk Geslacht?

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Omdat wij twijfelen over het geslacht van onze baardagamen willen we graag jullie mening weten. Wij hebben in totaal 4 baardagamen, 1 koppeltje man en vrouw (staan bij Roel), en 2 jongen van dit koppel (van mei 2006, staan bij Dees). Voorheen hadden we 3 jongen, maar helaas heeft eentje het een jaar geleden niet gered. De grootste en tevens de sterkste van de 2 jongen begint de laatste tijd vaak een zwarte baard te krijgen, te knikken met de kop en bijt de ander in de nek. (Je zou zeggen paringsverschijnselen). Wij hadden al het vermoeden dat deze baardagaam een mannetje zou zijn, maar weten dit niet zeker. We dachten ook dat de kleinere een vrouwtje zou zijn, maar na net nog even te gekeken te hebben denken wij dat beide baardagamen mannetjes zijn. Oordeel zelf op bijgaande foto's. Mochten jullie ook allen denken dat het mannen zijn, wat is dan het beste om te doen? Een baardagaam weg of een vrouw erbij?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)

 

Groeten, Desir

post-4-1204049458.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Dit zijn twee mannetjes, de enige optie is dat je deze zult moeten scheiden.

Jongen die samen zijn opgegroeid kunnen een tijd samen gaan.

Maar er zal zeker een tijd komen dat het uit de hand loopt en zware gevechten zullen ontstaan en deze tijd is jammer genoeg aangebroken.

Zeker geen vrouw bij plaatsen dit zou het alleen maar aanwakkeren.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

jah ik wou het net zeggen alleen jo was mij voor ;)

ik zou ze ook uit elkaar halen om alles te voorkomen :rolleyes:

 

doei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×