Jump to content
wim

Vreemd Gedrag?

Recommended Posts

Hallo allemaal,ik heb 2 hele vreemde baardagamen,een man en een vrouw,vrouw heeft hiervoor bij iemand anders al meerdere legsel gehad,aan het begin toonde man en vrouw het gewone paringsgedrag,man kopknikken en in de nek bijten en baard pikzwart,vrouw langzaam knikken en armzwaaien,nu sinds een aantal dagen hebben ze de rollen omgedraaid,vrouw kopknikt en bijt de man,man kopknikt terug en zwaait af en toe,wie kan mij vertellen wat dit gedrag veroorzaakt,we dachten zelf dat de vrouw misschien te dominant is voor de man.

Alvast bedankt.

 

Groetjes Wim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo allemaal,ik heb 2 hele vreemde baardagamen,een man en een vrouw,vrouw heeft hiervoor bij iemand anders al meerdere legsel gehad,aan het begin toonde man en vrouw het gewone paringsgedrag,man kopknikken en in de nek bijten en baard pikzwart,vrouw langzaam knikken en armzwaaien,nu sinds een aantal dagen hebben ze de rollen omgedraaid,vrouw kopknikt en bijt de man,man kopknikt terug en zwaait af en toe,wie kan mij vertellen wat dit gedrag veroorzaakt,we dachten zelf dat de vrouw misschien te dominant is voor de man.

Alvast bedankt.

 

Groetjes Wim

Volgens mij is het een normaal gedrag die van mij doet dat ook .

groeten

Patrick en Daniella

nu er zullen er zeker meerdere op antwoorden die er heel at meer van weten dan ikzelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast bedankt voor deze reacties,volgens mij ziet die man die vrouw ook niet zitten,als het vrouwtje dat bij hem doet,gaat hij een ogenblik later ergens graven en lekker liggen slapen.

 

Gr. Wim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik dacht dat ik hier toch op geregaeerd had!!! :huh:

 

Vreemd ik vind nergens mijn reactie terug. :o

 

Groeten Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×